Orașul SUCEAVA

Fii unic!

Implică-te! Suceava în imagini

FAQ & GDPR


Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR)

NOTIFICARE PRIVIND POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1. Informaţii Generale

Următoarea notificare privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal și a drepturile dvs. privind această procesare în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”) și legislația locală în vigoare.

Noi, VEVEVEURI SRL, reprezentăm operatorul în conformitate cu GDPR și, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisă mai jos.

Pentru solicitări privind prelucrarea datelor, ne puteți contacta în orice moment prin e-mail la adresa: data.protection@officemax.ro.

2. Informaţii cu privire la datele colectate, temeiul prelucrarii

Clienti, Furnizori, alti Parteneri de Business

Prelucram date strict in conformitate cu cel putin 1 aliniat din Regulamentul UE 679/2016 articolul 6 alin 1 in temeiul:

Incheierii / executarii unui contract (preambul (44), art. 6 alin. (1) lit. (b))
Indeplinirii unei obligatii legale (preambul 45, art6 (1) lit c, art6 (3))
Interesului legitim (preambul (47), (48), art.6(1) lit. (f))
Intereselor vitale (preambul (47), art.6(1) lit. (d))
consimtamantului (preambul (32), (42), (43), art. 6 alin (1) lit. (a))
Nu prelucram categorii speciale de date cu caracter personal.

Angajati

Colectam si prelucram strict date necesare incheierii si derularii contractului de munca, interesului legitim al SC VEVEVEURI SRL si raportarilor legale catre institutii/ entitati de ordin public.

In cazul activarii de solutii cloud pentru prelucrarea datelor personale (softuri disponiblie online de tip resurse umane de exemplu) vom incheia la randul nostru in forma scrisa contracte care sa prevada clauze stricte de confidentialitate si acces la aceste informatii.

Nu colectam / solicitam date cu caracter excesiv intrucat nu sunt necesare/ prelucrate in procesele noastre de Business. Datele targetate de noi sunt publice sau disponibile in baze de date cu resurse juridice sau financiare/ asigurari.

Marketing si Analiza Clientilor

Vom procesa toate datele dvs. cu caracter personal atat pentru tranzacțiilor comerciale necesare derularii contractului, cat si în scopul relațiilor cu clienții, obtinerii de cotatii speciale și a analizei datelor.

Aceasta include cercetarea de piață, sondaje de opinie clienți, analize clienți, segmentare clienți și realizarea profilului persoanei juridice client, pentru a determina comportamentul de cumparare și activitatea clientului, cumpărarea repetată a anumitor bunuri și datele de cumpărare.

De asemenea, probabil va vom contacta în aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, fax sau poștă. In scopurile menționate mai sus, datele dvs. vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi îmbogățite cu date pe care le colectăm din surse publice (ex Registrul Comertului).

Beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile menționate mai sus la punctele 2.a) și b), utilizăm furnizori de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR, ca de exemplu furnizorii noștri de servicii pentru pentru serviciile de curierat, sau alte servicii de business (service in teritoriu, raportari suport pret/ garantie vendor de exemplu, dar fara a se limita la).

Furnizarea Obligatorie/Voluntară de Date și Durata păstrării acestora

In urma încheierii unui contract cu dvs. pentru a procesa înregistrarea clientului sunt necesare urmatoarele date: numele clientului (= denumirea companiei dvs.), industria, forma juridică, adresa sediului social, adresa sediului fiscal, adresa de livrare, numere de telefon / fax de business, cod inregistrare in scopuri de TVA, datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate pentru cumparari, contacte tehnice, colectare, service, livrare, alte atributii/ servicii specifice, dupa caz si pentru relatiile financiare si juridice, functiile acestor persoane, dovada existenței societatii dvs.

Restul datelor colectate în cadrul procesului de înregistrare a clienților sunt furnizate de dvs. în mod voluntar. Nu sunteti obligați să ne furnizați aceste date personale iar aceste date nu sunt o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru a încheia un contract. Dacă nu ne furnizați aceste date personale, acest lucru nu va avea consecințe asupra dvs.

Datele dvs. personale vor fi stocate minim pană la momentul încetării contractului, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice, de exemplu autorităților fiscale. Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează în mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

În ce privește datele livrate de dvs. în comentariile de site-urile din rețeaua Veveveuri aceste vor fi stocate în arhiva de cometarii, dar nu vor fi utilizate în niciun scop de natură comercială.

Durata de stocare de arhivare

Durata de stocare a datelor este în medie de 11 ani de la ultimul contact pentru parteneri de business* si respectiv 51 de ani pentru angajati.
*cu exceptia contractelor incheiate in mod explicit cu alte durate de arhivare.

Aceasta durata se poate modifica o data cu modificarile legislative privind arhivarea documentelor fiscal-contabile sau juridice.

Drepturile dumneavoastră

In vederea exercitării drepturilor dvs. în conformitate cu GDPR, ne puteti contacta în orice moment și în mod gratuit, printr-o notificare trimisa la adresa de e-mail: veveveuri@gmail.com. Aceste drepturi sunt următoarele:

Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),
Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),
Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),
Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat si de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),
Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
Datorită posibilelor modificări ale legislației, o modificare a acestor notificări privind protecția datelor poate deveni necesară. În acest caz veti regasi modificarile in sectiunea GDPR de pe www.orasulsuceava.ro disponibil online. În măsura în care modificările afectează o prelucrare care se bazează pe consimțământul dvs, vă vom solicita un nou consimțământ, dacă este necesar.

Ce trebuie să conțină un comunicat de presă

Toată lumea are nevoie de informaţie rapidă şi corectă. Deseori suntem acuzați că ceea ce transmitem publicului nu este suficient de clar sau de complet în informaţie. Ca de obicei, mesagerul este învinovățit, deși sursa este cea care generează informația.

Se tot vorbeşte de comunicate de presă, de anunţuri ce vin din ce în ce mai des de la organizatorii de evenimente, se cere corectitudine şi rapiditate. Dar câţi dintre aceşti organizatori sunt conştienţi că informaţia pe care ei o transmit este greşită? Sau incompletă? Sau formulată incorect?

Problema de comunicare este una esenţială. Fără un dialog viabil, fie el şi online, nu se poate face nimic. Organizatorul nu reuşeşte să promoveze cum trebuie evenimentul, iar instituţia media dezamăgeşte publicând informaţii scrise, deseori, anapoda.

Şi totuşi lucrurile nu sunt atât de complicate. Din punctul nostru de vedere, un comunicat de presă trebuie doar să urmeze câteva reguli clare. Reguli practice, chiar logice, nu neapărat învățate prin facultăţi.

  1. Fii concis! Nu sunt necesare pagini întregi de istoric atunci când promovezi un eveniment. Este de preferat să precizezi doar lucrurile importante despre acel eveniment. Cum se numește, unde și când se desfășoară, în ce constă şi câteva date despre organizator sunt suficiente pentru o promovare bună.
  2. Respectă normele gramaticale ale limbii române! Un text agramat nu va fi luat în considerare de nimeni care se respectă. Nu suntem datori să corectăm greşelile unor oameni care, teoretic, ar trebui să fie experţi în acest domeniu.
  3. Foloseşte diacriticele! Suntem români, iar limba română este una fonetică. Fiecare sunet are reprezentarea sa grafică. Citeşte aici sau află cum poți depăși problemele tehnice aici şi aici. Nu te pune în situații de genul celor în care „vino să te distrezi cu gașca” se citește „vino să te distrezi cu gâsca”…
  4. Foloseşte corect semnele de punctuație! Nu lăsa spaţiu înainte de toate semnele de punctuaţie şi ai grijă ca acestea să fie bine plasate, astfel încât textul să fie uşor de înţeles de către oricine îl citește.
  5. Foloseşte expresii uzuale şi fereşte-te de construcții greoaie şi fraze interminabile! Cu cât mesajul este mai concis, cu atât este mai uşor de înţeles. De asemenea, în funcţie de eveniment, păstrează un ton corespunzător atunci când redactezi comunicatul.
  6. Trimite în timp util! Dacă ne înştiințezi despre evenimente cu o zi sau două înainte, cel mai probabil nu vom avea suficient timp să-l promovăm. Orice om din relații publice care își respectă meseria trimite cel puțin cu cu 5–7 zile înainte.
  7. Mai uşor cu superlativele! Suntem sătui de super-petreceri, totul despre, cel mai mic preţ, cea mai bună calitate şi aşa mai departe. Oricum vor fi triate înainte de publicare, dar, să fim serioși, căciula cui o furăm, de fapt?
  8. Răspundeţi-ne rapid! Dacă vă trimitem un mesaj pentru a cere câteva detalii în plus, ar fi indicat, în calitate de organizator, să răspundeţi cât mai repede, pentru că s-ar putea să fie prea târziu. Și, bineînțeles, în defavoarea dumneavoastră. Eventual lăsaţi-ne şi un număr de telefon pentru astfel de urgențe.

Atunci când vrei ca evenimentul tău să aibă parte de cea mai bună promovare şi mai ales vrei ca publicul să fie corect informat, acordă mare atenţie comunicatului pe care îl trimiți. Toată lumea vrea același lucru, iar diferența se vede imediat.


Vrei să-ți publicăm un eveniment?

Deși nu ne poziționăm ca un site de evenimente, o mare parte din informația prezentă pe site-urile noastre sunt evenimente. Întrucât ele fac parte din cotidian și, într-un fel sau altul, din viața noastră, încercăm să le acordăm o importanță suficientă pe paginile noastre. De aceea, dacă vrei să-ți publicăm un eveniment, ar fi spre ajutorul tuturor să urmezi câteva reguli decente:

  • Este foarte important ca evenimentul să fie trimis către noi cu cel puțin tre-patru zile înainte zilei în care acesta începe. Spre exemplu, dacă tu ai duminică un eveniment și ne trimiți datele vineri dimineață, sunt șanse slabe să apucăm să-l publicăm. Nu ține doar de timpul noastru, dar un eveniment este mult mai ușor de promovat (cu precădere în mediul online) dacă este afișat din timp. În plus, ne este mai ușor să ne organizăm programul în așa fel încât să ajungem să fotografiem evenimentul tău, dacă prezintă suficient interes.
  • Asigură-te că ne oferi toate informațiile necesare publicării unui eveniment. Numele evenimentului, data, ora, locul, tariful de acces precum și detaliile esențiale: protagoniști, invitați, temă, subiect, sau orice altă informație de folos celor ce ar putea participa sunt lucruri pe care le cerem.
  • Dacă dorești să adaugi și alte informații, suntem deschiși. Nu există o limită maximă pentru cantitatea de informație. Evenimentele primesc pagina lor unică și astfel poți oferi mult mai multă informație decât pe un afiș, într-un ziar, spot radio sau TV. Totuși, încearcă să fii concis și evită metaforele sau formulările inutile. E un comunicat, nu o narațiune.
  • Aproape orice eveniment are un afiș sau un reper vizual. Atunci când ne trimiți informațiile, adaugă și acest vizual în format format JPG, PNG sau PDF cu latura mare de cel puțin o mie de pixeli (px).
  • Publicăm evenimentele unde suntem parteneri media (sigla noastră apare pe afișul tău). De asemenea, dacă imaginea este neclară, deformată, nu respectă regulile de utilizare corectă, sau afișul prezintă imagini cu caracter obscen, putem decide să nu îl publicăm.

Vom publica separat evenimentele din oraș de cele din județ.

De asemenea, dacă organizezi un eveniment în alte orașe ale țării, verifică rețeaua noastră de site-uri pentru ajutor.


De ce nu apar pe site toate imaginile realizate de fotograf?

Multă lume este deranjată de faptul că pe site, după desfășurarea evenimentelor, nu apar toate fotografiile.

Aparent, este un lucru obișnuit atât timp cât lumea reacționează înainte să cunoască detaliile acestui serviciu oferit de site-ul nostru. Astfel că vom enumera acum câteva elemente ce te pot ajuta să descoperi singur unde ar putea fi, de fapt, problema.

  • Odată fotografiat evenimentul, imaginile trebuiesc descărcate, alese, prelucrate și corectate individual, redimensionate și apoi publicate pe site.
  • Cazurile excepționale (acolo unde alți fotografi de eveniment sunt dispuși să ne ofere fotografiile lor) sunt foarte rare și de obicei nu ajută la eficientizarea acestui proces, deoarece fiecare dintre ei are modul său personal de lucru în timpul evenimentului și după desfășurarea acestuia.
  • Pentru că sloganul site-ului nostru pune pe primul loc imaginile, suntem deciși să publicăm numai fotografiile care corespund standardelor noastre de calitate. Astfel că dacă ai ieșit cu ochii închiși, slab iluminat sau cu alte defecte fotografice, cel mai probabil acea fotografie nu va fi publicată, de aceea nu o vei găsi pe site.
  • Dacă este important să ai o fotografie cu tine pe scenă sau în public la un anume eveniment, îți recomandăm să îți rogi prietenii, colegii sau rudele cu telefoane performante sau cu aparate foto să te ajute. Sau chiar – de ce nu? – să angajezi un fotograf profesionist special pentru această sarcină.

Când apar imaginile realizate de fotograf?

Cât mai repede. De obicei ele apar în cel mult 48 de ore de la încheierea evenimentului.

Odată fotografiat evenimentul, imaginile trebuiesc descărcate, alese, prelucrate și corectate individual, redimensionate și apoi publicate pe site.

Având în vedere că majoritatea evenimentelor se desfășoară la finalul săptămânii, iar de multe ori acestea se adună și este necesară selecția, prelucrarea și publicarea fotografiilor unor evenimente ce au avut loc în aceeași zi, acest proces se poate întinde și pe parcursul mai multor zile.

Suntem bucuroși de entuziasmul și nerăbdarea cu care vizitați paginile evenimentelor din site-ul nostru, dar suntem cât se poate de conștienți de faptul că fotografiile trebuiesc publicate și facem tot posibilul ca acest lucru să se întâmple cât mai repede.

Dacă nu-ți place să intri pe site ca să verifici dacă au fost publicate fotografiile, urmărește conturile noastre de pe Facebook și Twitter.

Share