Orașul SUCEAVA

Învață!

Implică-te! Suceava în imagini

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava

Informații despre Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava.

Program de funcționare

  • luni – joi / 8:00 – 16:30
  • vineri / 8:00 – 14:00

Contact

Ultima actualizare:

Promo

Comentarii (44)

  1. elena homan

    am fost sa inmatriculez masina proprietate personala la RAR Suceava dar neam lovit de aceleasi probleme ca si inainte daca nu dai ciubuc nu treci cind va disparea acest obicei va rugam frumos faceti ceva sa dispara acest obicei multumesc.

    Răspunde

    • XKY

      Nici daca pune un „super aparat” nu dispare spaga acolo, in doua zile fac baietii din bazar un soft de nu primesti nici rest, daca e cazu’ ;))

      Răspunde

  2. suiu maria

    daca vreau sa inapoiez un produs, in aceeasi zi de la magazinul de unde l-am achizitionat, imi pot primi banii inapoi sau sant obligata sa cumpar altceva, asa cum mi s-a intamplat? e vorba de magazinul leonardo din iulius mall suceava

    Răspunde

  3. Liliana S

    Daca am cumparat o piesa pentru masina ce s-a dovedit a fi defecta si am vrut sa o returnez in 24 de ore am fost refuzata pe motiv ca are urme de montaj.

    Răspunde

  4. Alexandra

    O întrebare pentru cei care au abonamente de voce sau date la Orange: in cazul închiderii unui abonament, ei nu sunt obligați sa anunțe? Si in momentul in care plătești factura ( fără sa fii anunțat ca abonamentul de date e închis deși eu am folosit Internetul pe iPad in intervalul in care ei susțin ca abonamentul a fost închis) nu au obligația sa te anunțe ca ți se cere o taxa de reconectare de 3euro?

    Răspunde

  5. Ioan

    Dar cum este cand mergi sa cumperi o punga de covrigei cu chimion si ulterior realizezi ca mananci covrigei doar cu mac si fara urma de chimion?…..si cel mai interesant este ca nici nu raspunde nimeni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava (bineinteles era de asteptat ca cei din acest institut sa doarma pe o ureche din moment ce sunt mituiti din toate directiile… )

    Răspunde

  6. adynuk

    cum este atunci cand cumperi o ciocalata milka, si nu are termen de valabilitate? cine raspunde pentru aceste nereguli???

    Răspunde

  7. costel

    domnilor sa ajuns prea departe in romania daca gresesti ceva la cumparaturi nu ti-l schimba si trebuie sa iei altceva in loc este normal??????????este vorba de magazinul mediterana din radauti face-ti ceva

    Răspunde

  8. antoan@csp.ro

    @costel
    nu stiu daca e legal dar peste tot e cam asa.

    Răspunde

  9. misha

    As dori sa stiu daca fima ACET FALTICENI poate sa-mi incaseze bani pe lunile de vara fara sa fie incheiat un recensamant .Mi-au impus sa platesc la pausal pentru o singura persoana 12-14 metri cubi de apa pe luna de vara cu toate ca stiau ca propietarul a decedat si nu s-a incheiat nici un recensamant la adresa respectiva. ROG SA MA AJUTE CINEVA IN ACEASTA PROBLEMA DEOARECE LA ACET FALTICENI SE INCASEAZA BANI DUPA PLACUL LOR.CA DOVADA AM CHITANTA CU INCASAREA SUMEI CARE NU JUSTIFICA REALITATEA

    Răspunde

  10. eugen

    In Falticeni, la 2 zile de la oprirea viscolului si cu toate insistentele, pe str.caporal ciofu a trecut plugul, dar numai pe un sector de drum. Sunt in capatul strazii patru case cu tot atatia batrani care depind de ajutorul altora si desi plugul intoarce la capatul ulitei, dumnealui, mecanicul de utilaj nu mai urca si cei 200 m pt. a scoate din izolare si acele persoane. Va rog ajutati-ne.

    Răspunde

  11. eugen

    Multumesc, s-a rezolvat.

    Răspunde

  12. costel

    La Vodafone în Fălticeni din incinta magazinului Bila un abonament de internet prin modem USB care costă 12 EURO cu TVA inclus, ajunge în final 65 LEI.
    Am întrebat ce curs de schimb au și îmi arata un curs de 4,57. Dar tot nu iese, ca 12 euro cu cursul lor valutar înseamna 54,84 lei.
    Doamnele respective nu putut să îmi dea nici o explicație, cică „trebuie să sunați la București „

    Răspunde

  13. lacra

    Oare de ce trebuie sa platesc caldura la Termica daca am centrala pe gaz si nu am tevi nici in locuinta nici pe casa scarii iar la subsol tevile sunt izolate? Mi s-a raspuns pt.ca sunt pierderi la caldura….oare nu e un abuz sa platim noi pt.incompetenta lor? Sper sa se inchida Termica pt.ca asta e FURT din buzunarele noastre exact ca si taxa TVR si RADIO…nu asculti si nu vizionezi(pt.ca sunt din alt secol)si esti obligat sa platesti…..Traim intr-o tara in care cel mai mare HOT e statul…

    Răspunde

  14. Andruseac simona

    la radauti ,acetul a inchis apa rece la un bloc de garsoniere pt ca doua persoane au datorii mari fara sa anunte in prealabil,ce sa facem aici locuim cateva familii cu copii mici sub un an

    Răspunde

  15. robert

    S unt foarte nelamurit! Am cumparat pe data de 28 februarie un leptop HP pavilion G6-2011sq de la firma ALTEX falticeni , iar pe data de 4 martie am constatat neplacerea ca acest leptot dupa ce am dat 2600 RON este stricat , am mers inapoi la ALTEX falticeni , si mi sa spus ca trebuie trimis in service ! ESTE NORMAL ASA CEVA ? am chemat seful si am incercat sa vorbesc cu el , iar acesta nici nu il interesa , mi sa spus ceva de genu „are garantie!, ce venit sa imi spunet mie ?, pe mine nu ma intereseaza! „……. am aceptat pana la urma sa fie dus in sevice ( desi nu mi se pare normalla aceasta suma de bani ) , si am aflat ulterior adica pe data de 7 ca la acest leptop este defecta tastatura si mai am de asteptat pana va fi reparat ! !!!! ce sa fac ? pentru ca mie chear imi trebuie acest produs si nu doresc sa fiu bataia de joc a celor de la ALTEX si nici nu imi place sa arunc aceasta suma de bani pe fereastra !!!!!

    Răspunde

    • xyz

      Trebuia verificat atunci cand l-ati cumparat. Dupa 5 zile nu mai aveti ce face, nu aveti nicio dovada ca defectiunea era de la ei.

      Răspunde

  16. adi

    dar cand mergi la o alimentara si iti da carne cu miros de hoit?

    Răspunde

  17. gabi

    am cumparat ieri un kg de macrou din piata falticeni,pestele era congelat,si nici ciinele nu la mincat de cit de rau era.DE cel mai scoate la vinzare daca e rau de consum.

    Răspunde

  18. lucia

    pe data de 06.06 2013 sa oprit furnizarea de apa pe bulevardul 2 graniceri la asociatia de locatari nr.11 speranta ,din cauza datoriilor ,dar nu la toate blocurile din asciatie .pe sacara noastra nu sunt datorii foarte mari si totusi au inchis apa noi nu avem datorii .am copii mici ce sa fac nu suntem noi de vina si totusi platim tot noi nustiu cum sa procedez pentru ca sunt blocuri cu datorii foarte mari si au apa

    Răspunde

  19. edmjnd dziurcovschi

    Am cumparat testere accu chek una cutie 50 buc, de la farmacia sensiblue din kaufland
    Pretul unei cutii este 60lei.
    Avind card sensiblue am platit.reducerea trebuia sa fie
    10la suta , adica 6lei.reducerea de 10kasuta giind afisata peste tot.
    Mi sa redus 1, 82lei.raspunsul a fost asa da cardul reducere.
    Rusine.consider ca am fost pagubit.astept ca cineva sa se sesizeze.

    Răspunde

  20. mihaela

    spunetimi pentru o reclamatie la o asociatie nu se poate face la dumneavoastra

    Răspunde

  21. Costel

    http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t636936.html
    http://adevarul.ro/sanatate/medicina/briciul-frizerului-foarfecele-manichiuristei-transmite-hepatita-sida-1_50ad0f367c42d5a6638e0ae0/index.html
    INTREBARE:
    UNDE GASESC SI EU IN MUNICIPIUL SUCEAVA O FRIZERIE IN CARE SE PRACTICA STERILIZAREA INSTRUMENTELOR????? EU TOT CAUT DAR NU GASESC NICIUNA. TOATE FRIZZERIILE PE CARE LE-AM ABORDAT DIN MUNCIPIUL SUCEAVA TUND PERSOANELE FARA SA MAI EXISTE RESPECTAREA REGULILOR DE DEZINFECTARE MACAR. CE SA MAI VORBIM DE STERILIZARE. E UN PARADOX IN TARA LA NOI. VA ROG TOTUSI DACA CUNOASTETI O FRIZERIE CARE PRACTICA CEEA CE AR FI NORMAL SA-MI RASPUNDETI SI MIE.

    Răspunde

  22. Mirel

    http://www.obiectivbr.ro/pericolul-de-la-dentist_id78509

    Răspunde

  23. Mirel

    Art. 80
    Unitatile de frizerie si coafura vor fi dotate cu materialele necesare, astfel incat sa se asigure servirea fiecarei persoane cu lenjerie curata, prelucrata conform art. 59; lenjeria curata se va pastra in dulapuri special destinate acestui scop, separat de lenjeria utilizata care, imediat dupa folosire, se colecteaza in saci de polietilena.
    Art. 81
    Instrumentarul si materialele rezistente la caldura, utilizate in unitatile de frizerie, coafura, manichiura, pedichiura si cosmetica se vor steriliza dupa fiecare persoana servita, prin caldura umeda sub presiune (autoclavare) sau caldura uscata (pupinel) sau prin procedee chimice. Materialele si aparatele care se deterioreaza la caldura se sterilizeaza la temperatura scazuta prin tratare intr-un sterilizator cu gaz. Aparatele si lamele de ras se dezinfecteaza cu alcool izopropilic.
    Periile de unghii se dezinfecteaza zilnic prin mentinere in apa fierbinte la 77 – 82 grade Celsius, timp de 1 minut, sau la 65 grade Celsius, timp de 10 minute, dupa care se usuca si se pastreaza uscate.
    Canapeaua pentru tratamente cosmetice si masaj va fi acoperita cu o husa din material plastic, care se curata si se dezinfecteaza zilnic cu un detergent anionic.
    Pentru ras se recomanda folosirea spumelor sau a cremelor din produse comerciale tipizate si avizate sanitar.
    Nu se recomanda folosirea pensulelor si a casoletelor pentru prepararea spumei de ras. Daca totusi se folosesc, pensulele se prelucreaza dupa fiecare client ca si periile de unghii; casoletele se spala cu detergent anionic si se pastreaza uscate.
    Personalul trebuie sa-si dezinfecteze mainile prin spalare cu sapun, sub jet de apa, sa le usuce cu aer cald sau cu prosop de hartie, de unica folosinta.
    Pielea clientului, care urmeaza a fi supusa unor operatiuni posibil sangerande, trebuie dezinfectata prin spalare cu apa si sapun, urmata de aplicarea de clorhexidina sau de solutie dezinfectanta adecvata.
    Art. 82
    Este interzisa servirea in unitatile de frizerie, coafura, manichiura, pedichiura si cosmetica a persoanelor care sufera de boli de piele, de par sau de unghii. In cazul cand in timpul lucrului se constata o asemenea boala a clientului, instrumentarul utilizat va fi sterilizat la autoclava.
    Art. 83
    Echipamentul de lucru al personalului din unitatile de frizerie, coafura, manichiura, pedichiura si cosmetica va fi intretinut in permanenta stare de curatenie si se va schimba zilnic sau mai des, ori de cate ori este necesar.

    Răspunde

  24. anastasia

    Cred ca trebuie ca toata lumea sa invete sa se tunda singura…sau acasa sa invatam in familie…
    Uite un link precum ca se poate.
    http://www.youtube.com/watch?v=pht0v-HGBZs&feature=youtu.be
    Poate asa vor invata minte patronii de la frizerii sa respecte clientii, sa ii arate instrumentele cum se dezinfecteaza si sterilizeaza in fata. Sa ramana fara obiect de activitate… Daca DSP si Protectia Consumatorului nu exista va trebui sa existe astfel de abordare, iar la institutia de mai sus poate o desfiintare a acestora…O reorganizare drastica, sa nu mai existe niciunul din cei care nu vad cum se respecta legea….

    Răspunde

  25. ALEXANDRU

    buna ziua …
    domanda de 100%
    am fost la firma dedeman ieri am dat comanda de 38 miliane si neau zis sa revenim a 2 azi (azi) sa semna contractele ….
    azii …….
    la ora 10 dim eram acolo cu toate foile si tot ce ne trebuia …. neau tot indrugat vorbe o domnisoara de la rate…. neau cerut numar de contact .. leam dat un numar de contact care a fost trimis la bucurety pt verificare cei de la bucureti tot ziceau ca numarul respectyv nu raspunde dupaia au zis ca numarul e in afara ariei si tot asa am asteptat pana la urma leam dat vreo 3 numere care tot nu erau in afara arie .. eu zis ca nu erau in afara arie dar noi cei care eram la magazin vorbeam cu pesoanele deci numerele erai ok din toate punctele de vedere …..
    neau tynut de la ora 10 pana la ora 19 cu numerele si toate ce au fost de facut :) in speranta ca noi nu o sa mai citim ce semnam …
    in sfarsit am terminat ei cu contractele si toate porcariile lor si neau dat sa semnam contratele eu leam semnat si cand ajung akasa si citesc contractele dobanda la 38 mil e de 48 mil cum se poate asaceva nici la camatari nu le dai atata X(
    produsele urmeaza sa vina in cursul zilei de maine vas ruga ce care avety cunostynta pot sa reziliez contractele odata ce marfa nuh a fost primita inca ??
    VA ROG AJUTATIMA
    CUM SSEEE POATE CA O FIRMA CU UN PRESTIGIU SA PROSTEASCA CU ATATA NESIMTIRE CLIENTUL ?? SA IL TINA ATATEA ORE SI LA URMA SA II TRAGA SI O TIAPA DE ZILE MARI ??? CUM SE POATE CA IN ROMANIA SCUMPA NOASTRA TARA SA MURIM DE INIMA SI SA FIM SCLAVII ACESTORI SARLATANI CARE NE RAD IN FATA?????

    VA ROGGG DACA STICI CA SE POATE REZILIA CONTRACTUL DATIMI UN SFATT

    Răspunde

    • Daniel PROROCIUC

      Bună seara,

      Pentru problema dvs. vă rugăm să vă adresați Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava fie la sediul acestora, situat în bulevardul George Enescu, numărul 2, bloc 7, parter, 720196, Suceava, județul Suceava, fie telefonic la +4 0230 530 876, fie prin email la reclamatii.suceava@opc.ro

      Site-ul OrașulSUCEAVA.ro este un portal privat și independent politic, cu scop informativ și comercial. Din păcate, poziția noastră nu ne permite să vă ajutăm mai mult.

      Răspunde

  26. romeo

    am cumparat carne tocata dintr-un magazin din orasul siret si are miros de sapun unde sa ma adresez pentruca am suspiciuni ca aceasta societate din judetul PRAHOVA nu exista

    Răspunde

  27. carmen

    buna ziua ma numesc bejinariu carmen la asociatia de proprietari nr 36 d-na Geamanaru Elena in calitate de administrator ne-a oprit apa calda fara a avea blocul nostu datori problema ei este noi locatari am reparat acoperisul blocului 10 locatari nu au platit bani pentru acoperis iar doamna administrator se razbuna pe toti locatari din bloc mentionez ca este singurul bloc de pe stada privighetori fara apa calda Problema este ea crede ca este proprietara blocului in care locuim si ne ameninta ca o sa ramanem fara caldura si apa calda. nu mi se pare corect acest lucru multumesc.

    Răspunde

  28. carmen

    ,buna ziua ma numesc bejinariu carmen lucrez la auchan si problema mea este TPL linia nr 2 ei au obligatia sa intre prin mall pana la 23,45min soferi nu respecta acest program iar noi sintem in jur de 20 de fraeri care le platim luna de luna un abonament exagerat de scump pt conditiile care le areTPL acest lucru nu are nici o rezolvare va rog luati masuri multumesc. Pe d-nul primar nu prea il intereseaza am uitat un lucru TPL primeste bani de la MALL pt aceasta ruta.

    Răspunde

  29. iuliana

    buna ziua am facut o comanda la cimpulung moldovenesc de 3 geamuri termopane la o firma recent deschisa ,cred,mi-au facut si contract dar au zis ca e formalitate ca imi aduc geamurile in 2 sapt ,au trecut 3 luni si inca nu au ajuns geamurile ,sun patronu si tot imi zice ca pina simbata vin cu ele ….problema e ca am dat toti bani si mie frica sa nu de-a faliment si sa luam teapa sa fie o firma fantoma sau cine stie firma e sc lux prima plast s.r.l???????????

    Răspunde

  30. Eross Dana

    Am cumparat o placinta de la Unicarm Campulung Modovenesc, aflata in termenul de garantie, MUCEGAITA. Am dat telefon la Protectia consumatorului si mi s-a spus ca trebuie sa trimit o fotografie cu aceasta. Vor trimite pe cineva in urma reclamatiei la magazin,in saptamana urmatoare . Mi-a raspuns ca nu au nicio persoana abilitata in orasul Campulung Moldovenesc. Sa trimit o poza cu produsul si cu bonul fiscal . Am incercat, dar este foarte greu. Ce face un pensionar care este inselat si care nu are internet!
    AR TREBUI SA EXISTE IN FIECARE ORAS UN OFICIU DE PROTECTIA CONSUMATORULUI!

    Răspunde

  31. tase

    O plangere pt un fast food de cartier care sta cu usile deschise si impute toate apartamentele, unde as putea face plangere? Multumesc!

    Răspunde

  32. lisaniuc maria

    in dec 2012 la sfarsitul anului mi am bagat internet la RDS-RCS.am cerut styk dar nu aveau.l am primit doar in ian.2013’mi au spus ca e contractul pe 1 an si costa 10 ron/luna.in ian cind m am dus a zis d na de acolo ca contractul e 1 an jum.ieri cind am fost a zis ca e 2 ani.cand am zis de ce minte a spus ca ian nu se pune deci mai dureaza si ca aia 10 ron sant ptr. ca au marit viteza.nu mia comunicat nimeni ca viteza e marita,mai mentionez ca la toate chitantele nu scrie luna pe care ai platit.daca o rogi pe d na iti scrie cu pixul sus in stanga;ex;apr.platesc aiurea 10 roni sant bani furati fara voia mea de la mine.multumesc

    Răspunde

  33. ana maria floria

    Buna ziua!am incercat sa retrag o suma de bani de la ATM bcr din falticeni si pe ecran a aparut mesajul ca tranzactia nu poate fi efectuata.am retras cardul care apartine unei banci din strainatate ,eu la
    randul meu fiind rezident in tara respectiva.am crezut ca piate ATM nu imi poate elibera banii pt ca nu sunt fonduri suficiente in aparat si am ales sa fac tranzactia de la un alt ATM al aceleiasi BCR.aici suma mi-a fost eliberata fara nicio problema.cu stupoare am constatat ca ATM care nu mi a eliberat suma ceruta a retras banii din cont.am apelat la directorul bancii si am cerut ajutor.mi s a spus ca nu are cum sa ma ajute ca nu e de competenta lor .am sunat la bucuresti la sediul central si mi s -a raspuns la fel.Ba mai mult,in ambele cazuri au spus ca banca de care eu apartin trebuie sa solutioneze problema.Oficiul bancar de care eu apartin este in Madrid/Spania .am lyat legatura cu ei si mi s -a raspuns ca e priblema ATM din Romania si ei nu au acces la datele bancare de aici.Mi s-a spus ca acesta este un furt si ca trebuie reclamat la politie.In concluzie eu am ramas pagubita si pasata ca o minge de ping pong fara sa imi dea nimeni o lamurire.Ce se poate face in acest caz si care este solutia pentru ca eu sa imi pot recupera suma care mi -a fost retrasa ilegal?

    Răspunde

    • marius daniel

      ma numesc marius daniel aceeasi problema am si eu,am bagat cardul intrun bancomat BRD din Gura Humorului am selectat suma si am asteptat sa_mi dea bani duma cateva minute imi da o chitanta ca mi_a dat bani si tot in acelasi minut si secunda imi da alta precum ca nu mia debitat contul.Acelasi raspuns mi l_au dat si mie va rog daca ati rezolvat cumva problema aceasta spunetimi si mie va rog frumos mie mi_au luat 4000lei tot salariu pe o luna din spania va multumesc

      Răspunde

  34. Gurau ioan

    Gurau ioan compania rcs&rds ma ameninta cu suspendarea convorbirilor telefonice deoarece as vvorbi prea mult la telefon national desi am un abonament optim nelimitat national desi am si 5 gb de internet national pe care il platesc nu il pot folosi pentru ca nu au acoperire desi am facut o reclamatie de pe data de 15 noiembrie nu au rezolvato pana acum ce pot face

    Răspunde

  35. maria

    Am fost la un cafe -bar in Gura -Humorului pe nume”Alpin Dutu”pentru a servi o cafea.Pe lângă mizeria care era ,nici bon fiscal nu am primit.Cum mai pot funcționa asemenea focare în România 2016?

    Răspunde

  36. Brasov

    Chiar ieri , duminica fiind am cumparat patiserie mucegaita de la un non-stop. Am preferat sa ma intorc inapoi si sa cumpar de valoarea patiseriei fructe bune. Daca astepti dupa ANPC stai mult si bine.

    Răspunde

  37. Eliza

    Am o problemă cu energia electrică. Mia sărit conturul de la 3359 la 6864. am 2 luni de când fac sesizări și același răspuns trebuie să plătesc 3000 și ceva de kw
    Cum e posibil ca în 7 ani să consum 3000kw iar acum să consum 3000 în 2 maxim 3luni.ce as putea face? Vă rog să mă ajutați. Ce aș putea face

    Răspunde

  38. Valentin Munteanu

    Mi- a fost respinsa plata călătoriei ,dintre România și Germania,in valoare de 150 euro de către firma Romfur motivând că nu primesc bancnote de 500 euro , e normal?

    Răspunde

Lasă un răspuns la carmen

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.

Dă clic aici pentru a anula răspunsul.