Orașul SUCEAVA

Gândește!

Implică-te! Suceava în imagini

RCS & RDS Suceava – Porumbescu

Servicii: încasări, vânzări și service.

Program de funcționare

Încasări

  • luni – vineri / 9:00 – 18:00
  • sâmbătă / 9:00 – 13:00

Vânzări

  • luni – vineri / 9:00 – 17:00
  • sâmbătă / 9:00 – 13:00

Service

  • luni – vineri / 9:00 – 17:00
  • sâmbătă / 9:00 – 13:00

Contact

  • RCS & RDS Suceava - Porumbescu
  • http://rcs-rds.ro
  • voice+4 031 400 4600 (informații comerciale clienți noi)
  • voice+4 0330 400 414 (informații comerciale clienți existenți)
  • voice+4 0330 400 401 (asistență tehnică Internet, Digi Tel și Digi TV Cablu)
  • voice+4 031 400 4000 (asistență tehnică Digi TV Satelit)
  • voice+4 031 400 7777 sau *777 (de pe mobil) (asistență tehnică Digi Mobil și Digi Net Mobil)
  • strada Ciprian Porumbescu, numărul 3, bloc 3, parter, Suceava, județul Suceava
  • Download vCard

Ultima actualizare:

Promo

Comentarii (18)

  1. irinaru eugen

    buna ziua am primit un mesaj precum avem ceva ceva de platit dar nu stim ce

    Răspunde

  2. danci buzila ana

    nu stiu de ce nu se vrea sa mi se rezilieze contractul ,NU MAI AM NEVOIE DE SERVICIILE DG TV
    sint abonat la voi din 2006 si nu am beneficiat de nici o reducere
    aparte o operatoare mi a zis ca trebuiesa ma prezint la Suceava eu fiind din VatraDornei
    de ce?aparatul dicerver este cumparat
    din 2006 nu am mai semnat nici un contract mai mult de atit nici nu m/a sunat nimeni sa vada de mai sint de acord cu o reenoire a contractului
    SA VA FIE RUSINE
    am sa am grija sa va fac o buna reclama

    Răspunde

    • VIOREL ADAM

      NORMAL UN CONTRACT CE SE SEMNEAZA PE UN AN NU POATE FI RENOIT FARA ACORDUL TAU

      Răspunde

    • VIOREL ADAM

      NORMAL UN CONTRACT CE SE SEMNEAZA PE UN AN NU POATE FI RENOIT FARA ACORDUL TAU NU STIU CE LEGI SINT IN ROMINIA

      Răspunde

      • Ovidiu

        Normal un contract semnat pe un an, se prelungeste automat daca nu este reziliat in ultimile 3 luni pana la data scadenta

        Răspunde

  3. Dumitriu Clementina

    Am telefonul deranjat si nu stiu unde sa sun pentru remediere: 0330881634

    Răspunde

  4. FLORIN

    Sunt un client al dum-voastra de 4 ani, detin trei aparate cumparate de mine ale mele, abonamentul il platesc anual, acum doresc sa renunt la un aparat de fapt la o cartela, eu voi plati acelasi abonament in continuare, dar nu mai am nevoie de trei aparate. Vorbind cu cei de la RCS & RDS Radauti mi sa spus ca nu pot renunta la cartela doar personal, cum se poate una ca asta daca eu sunt in Portugalia!!! nu o sa vin 3500km ca sa pot rezolva! Poate m-ia furat cineva un aparat si benificiaza de televiziune !!! I-AR EU PLATESC ! NU? Rog sa se rezolve aceasta problema prin tel. sau prin cineva din familie deplasinduse la un sediu RDS. Multumesc…

    Răspunde

    • Bogdan

      Sfat: prin procură de la notarul fin Portugalia cred ca se poate
      Bafta!

      Răspunde

  5. Iovu Dumitru

    Am nevoie de ajutorul dv. Televizorul nu mai prinde nici un post. de la ora 14,00 astazi 17.02.2015. Daca nu aveti personal care sa raspunde la telefonul mentionat pentru interventii, de ce il mai mentineti???? Daca sinteti o unitate care va respectati si ne respectati pe noi clientii ar trebui sa raspundeti prompt pentru remedierea defectiunile aparute.

    Răspunde

  6. Anonim

    Tv 115 canale SD & 10 HD + Int 100 Mbps = 35 lei, preț fix. Informații și contracte 0741799725.

    Răspunde

  7. radu

    merge foarte rau internetul!!!!!!

    Răspunde

  8. Marius

    Cand.
    primesc si eu cardul pt HBO si celelalte canale criptate?am facut cerere de 4 luni de zile.Precizez ca pe aceste canale,i-mi luati bani!Sunteti neseriosi…

    Răspunde

  9. Mirela

    Am fost deconectata de la internet ca am intarziat cu plata facturii . Am platit factura si totusi nu am fost reconectata . De ce ?

    Răspunde

  10. Carmen

    Am nevoie de ajutorul dvs. Telefonul meu (0726670242) afișează „rețeaua mobilă nu este disponibilă”. Nu pot suna, nu pot primi apeluri, ca și cum aș avea telefonul închis. Am încercat să vă contactez, am parcurs pașii, conform indicațiilor robotului, dar nu am reușit.

    Răspunde

  11. Stirbu Constantin

    Buna Ziua
    Sunt abonat digi TV,si doresc un pachet pentru toate cele 3 servicii,- TV cablu,Internet MOBIL pe laptop si 2 telefoane mobile ( ideal ar fi sa-mi pastrez numerele )

    Astept de la dv un raspuns.
    Cu Stima
    Constantin Stirbu

    Răspunde

  12. ruben

    Spuneți.mi de ce nu mi se conectează posturile TV? . de pe antena satelit

    Răspunde

  13. Iou Gica

    Sint Iovu Gica, contract PF , str. Leca Morariu nr. 3 bl B 1 sc B ap 11, am telefonul fix defect din data de 28 aprilie 2019. La telefon nu se poate vorbi cu operatorii dv., pierdem ore in sir ……… De ce nu ati avea o persoana la sediu care sa prea reclamatiile referitoare la defectiuni? Sint persoae care nu au alt mijloc de comunicare decit acel aparat defect, cum se rezolva problema ? Platim pentru a avea servicii de calitate si rezolvarea problemelor cu promptitudine. Cind se va putea rezolva problema mea ?

    Răspunde

  14. Sbiera

    De o luna de zile nu beneficiez de servici de Cablu TV am facut nu mai stiu cate sesizari nu Vine nimeni sa rezolve problema Dar mi sa cerut sa platesc factura si nu am beneficiat de servici.Mentionez Ca in aceasta perioada am foste contactat de un functionar Digi care sa adresat forte urat la telefon si care solicita date cu caracter personal prima telefon lucru interzis prima lege

    Răspunde

Lasă un răspuns la FLORIN

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.

Dă clic aici pentru a anula răspunsul.