Orașul SUCEAVA

Împărtășește!

Implică-te! Suceava în imagini

E.ON Energie România – Centrul de relații clienți Suceava

E.ON Energie România a fost creată prin fuziunea companiilor de gaze naturale şi energie electrică E.ON Gaz România şi E.ON Moldova Furnizare, iar lansarea sa marchează apariţia serviciilor integrate în domeniul furnizării de energie în România.

Centrul de Relaţii Clienţi a fost înfiinţat pentru rezolvarea rapidă şi eficientă a tuturor solicitărilor tale legate de furnizarea energiei electrice.

Îţi oferă informaţii despre:

  • încheierea contractului de furnizare;
  • modificarea contractului existent;
  • documente de acces la sistem;
  • reglementări în vigoare;
  • informaţii cu privire la ajuroul de încălzire;
  • detalii despre conţinutul facturii;
  • modalităţi de plată a facturii;
  • utilizarea energiei în condiţii de siguranţă;
  • adrese utile, numere de telefon, program cu publicul;
  • alte solicitări şi sesizări de natură comercială.

Program de lucru cu clienții

  • luni – miercuri / 8:00 – 16:00
  • joi / 10:00 – 18:00
  • vineri / 8:00 – 16:00

Contact

Ultima actualizare:

Promo

Comentarii (42)

  1. Greculesi Paulina

    Cea mai nenorocita companie ca distribuitor de energie si servicii de pe teritoriul Romaniei,cei care au facut privatizarea si-au luat tainul,iar romanul ramane cu tahanul.
    SUNTETI NISTE NEMERNICI !!!!

    P.S. De ce va scriu asta,dupa logica dvs. iluminata este posibil sa trimiti un plic cu o factura pe 07.05.2013 ora 13.22 facturare oficiu postal si sa-mi inpuneti plata pe data de 09.05.2013 ???????? Unde va este logica domnilor,sau doriti sa mai castigati si din penalizarile care survin din neplata la termenul impus prin factura.
    In cazul in care voi mai avea un asemenea incident va voi da in judecata nu jumai eu ………

    Răspunde

    • mad_john

      facturile ajung mai greu ce-i drept dar nu-ti pune nimeni penalizari, mai ai inca 30 sau 45 de zile nu mai stiu exact, timp de la data scadentei in care o poti plati. Pentru a evita acest incident opteaza pentru factura on-line

      Răspunde

      • Florin

        Dar daca primesc facturi,vin echipe sa-mi taie ,,lumina,, ,facturi amenințare,, …pentru un post debransat (LA CERERE) după 9(nouă)ani și ei vin în jeep-uri de mii de euro….nu se cheama FRAUDĂ?

        Răspunde

      • Lacri

        Si eu cu plata facuta din martie ,apar cu plata anticipata si vin 4 la usa ca ma suna pe un nr de tel nevalid si rage ca nu am platit si sa fac dovada nu sa zica ca sant blocati de banci si nu se descarca platiele sa se confirme la dansi plata

        Răspunde

  2. fediuc aurel

    sunt fediuc aurel din balaceana-suceava ,in luna februari 2013 am primit factura190001714240 in valoare de 182,63 lei cu date de facturare 9.12 2011 -1.03 2012 si 16.11.2012-16.12.2012(dupa 2.si 1 an) .In luna mai 2013 am primit factura 140001972978 in valoare de 328,68 lei ,cu date de facturare incepand din 21.12.2012 si pana 19,04 2013. in aceste perioade ,la 2 luni am primit facturile curente pe care le-am achitat in termenul prevazut pe factura .Cu alte cuvinte mi s-au dublat plata facturilor,Pentru ce se baga abuziv mana in buzunarele noastre?

    Răspunde

  3. Ciobanu Gheorghe

    Ma numesc CIOBANU GHEORGHE, loc. Catamarasti Deal, nr. 677, com. Mihai Eminescu, jud. Botosani. Acum cateva minute, am vorbit cu o doamna de la rel cu clientii care nu a dorit sa isi dea nici macar numele. Am semnat un contract de racordare la gaz, iar la momentul respectiv cand am si platit pe 14.05.2013, nu mi s-a spus ca in termen de 180 de zile se face lucrarea. Pot spune ca nici acum acum nu a ajuns documentatia de la Suceava la Botosani la E ON. Va rog sa ma lamuriti, cum incasati fara sa oferiti informatii? De ce nu imi dati terment de 180 zile sa platesc facturi si nu sa platesc lucrarea in avans cu 180 zile. Va rog sa imi spuneti de ce dureaza atat de mult sa trimiteti cateva acte la Botosani! Tel. 0785956461
    Astept raspuns!

    Răspunde

  4. Dragan Cristina

    Buna ziua. Acest site exista, dar degeaba . Dupa cum vedeti nimeni nu se sesizeaza de gravele incoveniente din sistemul energiei. Prosta functionare si lipsa competentei celor ce lucreaza in acest domeniu aduc oamenii la exasperare chiar daca sunt buni platitori si-si onoreaza contractele. Caz concret: nu primesc plicul cu dispozitia de plata iar cand ma prezint la sediul EON din Centrul orasului Suceava pierd o ZI intreaga cu proasta procedura de informare de acolo. Din multitudinea de ghisee din incinta nu te putea informa imediat despre plata ta, fiind nevoit sa stai dupa bonuri de ordine care se derulau 1 pe ora. Nu este posibil asa ceva …oriunde ai merge in lume, sa fii nevoit sa pierzi ore intregi sa afli cat ai de platit curentul. Unde va este operativitatea? De ce atatia functionari ? Au calculartor la dispozitie…de ce le trebuie ore sa citeasca cat ai de plata?

    Răspunde

  5. je

    oameni buni, ferice de voi ca macar ati reusit sa luati legatura cu ei. eu incerc sa iau legatura telefonic cu agentia din Radauti. vreau sa reziliez contractul de furnizare tv, reziliere care trebuie innoita (absurd si iogic) in fiecare an in luna noiembrie. am in momentul de fata 38 de apeluri efectuate, la care nu am primit raspuns. nu au nici un mail pe site-ul local, si nici un fax. voi mai insista cu telefonul. probabil ca la apelul cu nr 70 voi lua o pauza de ceai.

    cine e pe tura asta o sa-si blasteme ziua si o s-o numeasca „ziua cu 70 de apeluri telefonice fara oprire” .

    P.S. urmeaza apelul nr 39

    Răspunde

  6. je

    Apelul cu nr 51. mai avem 19 apeluri si luam pauza.

    Răspunde

  7. je

    stiti cum mananca americanii pop-corn in fata televizorului…. ei, asa mananc si eu acum alune in fata calc asteptand sa raspunda cineva de la eon radauti.

    apelul nr 60 in desfasurare. mai avem zece.

    Răspunde

  8. elena

    doresc sa stiu cum pot sa ma racordez la reteau electrica,locuiesc in afara satului varful dealului si nu trece reteau electrica pe acolo ce este nevoie sa fac ca sa-mi puna lumina,parca am fi in epoca de piatra nu se poate sta asa,unde trebuie sa apelez

    Răspunde

    • Nicol

      Cadrul general al procedurii de înregistrare, investigare şi soluţionare a petiţiilor consumatorilor

      Clientul poate depune o petiţie prin următoarele modalităţi:
      La Centrul de Relaţii Clienţi, prin completarea formularului solicitat agenţilor de vânzări
      La Centrul de Servicii Clienţi, printr-un simplu apel telefonic la numerele 0265 200 366 sau 0801 000 366
      Prin e-mail la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro
      Prin trimiterea petiţiei prin Poşta Română la adresa: E.ON Energie România, Centrul de Servicii Clienţi, O.P. 1, C.P. 10, Târgu Mureş sau E.ON Energie România, Str. Justiţiei, nr. 12, 540069, Târgu Mureş, în atenţia: Departamentului Managementul Reclamaţiilor.

      Petiţiile vor fi înregistrate într-un sistem informatic fiind evidenţiate : nr. de înregistrare, data petiţiei, subiectul petiţiei, emitentul petiţiei şi sunt alocate unei categorii.

      În funcţie de tipul petiţiei, termenele legale de soluţionare şi răspuns sunt următoarele:
      Petiţii referitoare la factură – 15 zile
      Petiţii referitoare la contractarea gazelor naturale – 15 zile
      Petiţii referitoare la calitatea gazelor naturale – 15 zile
      Petiţii referitoare la măsurarea cantităţilor de gaze – 30 de zile
      Alte tipuri de solicitări – 30 de zile

      Din Centrul de Relaţii Clienţi, Centrul de Servicii Clienţi sau Departamentul Managementul Reclamaţiilor petiţiile sunt transmise departamentului specializat din cadrul companiei E.ON Energie România, pentru a se da un punct de vedere.

      Punctul de vedere privind petiţia depusă de client este comunicat Centrului de Relaţii Clienţi, Centrului de Servicii Clienţi sau Departamentului Managementul Reclamaţiilor, se elaborează răspunsul, se înregistrează în sistemul informatic, iar acesta este transmis către client.

      Răspunde

  9. Timinger Cezar-Ovidiu

    Subsemnatul Timinger Cezar-Ovidiu ,domiciliat pe Strada Iasomiei Nr.1 A cu adresa de corespondenta Strada Calea Burdujeni Nr.8 Bl.40 Sc.B Ap.12 Et.2 am fost sunat de vecini ca la terenu meu proprietate privata sunt niste muncitori adika trei oameni ei venind la ora 08:30 acestea nu avand nici un act la ei adika legitimatii sau vreo foaie document ca se vor desfasura lucrare in zona pentru ami muta contorul de energie electrica acesta fiind functionabil nou contorul pus tot de firma dumneavoastra este dat si drumu la curent eu platesc factura cand mi se emite pentru a platii curentu este platit de mine cand l-am tras in curtea mea privata,am inteles de la acei muncitori ca mi se pune un stalp langa gardu meu si mil scoate in drum afara ca sa poata citii eu nu platesc aceste lucrari de mutare si punere stalp ca sa stiti eu ma voi adresa la Protectia Consumatorului in cazul in care ma puneti sa platesc aceste lucrari muncitori mi-au zis ca nu platesc nimik ci doar firma are aceasta obliagtie de lucrare sa faca va multumesc

    Răspunde

    • Mihai

      Salut cezar degeaba te duci la protectia consumatorului ca nu rezoli nimic de 2 luni umblu eu pe drimur ca nu pot pune in fuctiune o pompa de caldura trifazic din cauza curentului foarte slab si lor nici nu le pasa aici ar trebui o greva toata tara casi bad joc de noi

      Răspunde

  10. CALISTRU GABRIELA

    MA NUMESC PAVEL GH VASILE SI AM O FACTURA DE 1.522,30 CEIA CE EU NU AM CONSUMAT INTRO LUNA ACESTI BANI SI NU AM DE UNDE ACHITA NU AM NICI UN VENIT DE NICAERI SI AS VREA SA STIU DACA POT PLATI ACESTI BANI IN MAI MULTE RATE ,SAU TREBUIE TOTI ODATA ACHITATI ASTEPT RASPUNS URGENT.

    Răspunde

  11. laurentiu filimon

    buna ziua ma poate ajuta cineva si pe mine , sa-mi spuna cam cat ajunge taxa de inchidere respectiv repunere a curentului electric daca a fost inchis pentru neplata ? desigur dupa ce am achitat taote facturile precedente

    Răspunde

  12. ionut ostafe

    buna, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? am construit casa pe strada PICTOR ROMEO CALANCEA in burdujeni si vreau sa ma racordez la energie electrica. pe strada mea nu sunt stalpi de curet si vecinii mei si-au tras de la casa la casa fara contracte propriuzise. ce trebuie sa fac ? si ce acte imi trbuie? daca ma poate ajuta cineva va rog sa imi scieti un e-mail la adresa ionutpadova@yahoo.it va multumesc anticipat..

    Răspunde

  13. morosan ioan

    de ce nu se raspunde la telefon cand se suna la relatii cu clienti ,ma tine si cate o ora cu telefonu deschis ,asta este batae de joc

    Răspunde

  14. Ilie Victor-Stefan

    Acum am primit factura de energie electrica,iar maine este scadenta.Unde au disparut zilele in care nu se percepeau penalitati? Telefonul de relatii cu clientii ,desfiintati-l pentru ca vi-l platim degeaba dupa cum va platim si pe voi degeaba. Asta-i cind nu ai de unde alege! Dar poate nu va mai dura mult.Aveti bunul simt macar si raspundeti mesajelor acestor clienti captivi care au ajuns la capatul rabdarilor.

    Răspunde

  15. CROITORU DORIN

    Ca la noi la nimenea,factura la lumina na venit,unde e….DUMNEZEU stie,cand vii sa ma debranjezi ……atunci platesc!fara penalizari. HALAL servicii……

    Răspunde

  16. Teleaga George

    Unde platesc consumul de energie electrica daca postarita mi-a spus ca nu mai vin facturile cu Posta Romana. Locuiesc la tara in satul Parhauti jud. Suceava. Nu stiu cum se procedeaza.

    Răspunde

  17. cioarba sebastian

    Aceeasi intrebare ca si domnul de mai sus:cum putem afla valoarea facturilor emise de catre dvs si cum ajung facturile la noi daca s a reziliat contractul cu posta romana cine este cel care distribuie facturile la Parhauti si de ce nu se comunica imformatia ??
    Sper sa primesc un raspuns in timp util fara sa fiu pus in situatia de a fi penalizat …multumesc anticipat

    Răspunde

  18. karbax

    Pentru cei care nu primesc facturile sfatul meu este sa va faceti cont pe my eon, activati factura electronica si primti totul pe mail. Singurii care sufera de pe urma neprimirii facturilor sunt clientii, nimeni de la EON nu va va plinge de mila. Daca nu plati , singurii care vor avea de suferit sunteti voi si electricienii care va vor intrerupe curentul pentru ca ei vor incasa injuraturile de la voi. Nici unul din cei care ar merita injuraturile voastre nu le va primi. Deci, daca vreti sa evitati o gramada de probleme si nervi care vor afecta in special sanatatea voastra activati factura electronica pe sit Eon. Eu asa am facut si am si platit din fata calculatorului (necesar un card).

    Răspunde

  19. Alex

    Buna ziua. Ce acte sunt necesare pentru schimbarea proiectului?

    Răspunde

  20. Alex

    La gaz metan

    Răspunde

  21. Mihai

    Astea dela eon sunt cei mai mari hoti depe fata pământului dupa ce ca ai probleme cu curentul ca e foarte slab mai vor si bani eu de 2 luni am probleme cu ei pela protectia consumatorului dar degiaba sunt toti mâna in mâna cei mai mari hoti depe fata pământului

    Răspunde

  22. Mihai

    Am o intrebare alta companie nu este in nafara de eon ???

    Răspunde

    • eliza

      acum a aparut in suceava energaz platesti doar ce consumi fara estimari si regularizari str ana ipatescu nr 6,si au si pret mai mic la gaz metan. faci contract cu ei si ai scapat.

      Răspunde

  23. Oana

    Dl Mihai, mai sunt multe alte companii, in zona dvs au intrat de anul trecut iar din aprilie este si energaz, cu sediu pe Ana Ipatescu nr 6, peste drum de Hotel Bucovina! Aveti plata doar pe ce consumati, fara estimari, si reducere de 9% la pretul gazului. Energaz este o companie rivala cu Eon furnizare dar plateste pentru interventii si reparatii la Eon Distributie, deci nu se schimba nimic in afara de factura!

    Răspunde

  24. sc intim matrix

    sa facturat 800 kw in plus daca nu pot plati se calculeza penalizari asta se intimpla lunar ce safac.

    Răspunde

  25. Naomi

    Dragii mei
    Într o luna si zece zile
    S a acumulat o factura la gaz de 2.300 Roni
    Puteți crede așa CEVa ????
    Sunați ma si spuneți daca si voi aveți asemenea surprize 0.7.3.68.333.68..Lya

    Răspunde

  26. Cornelia

    Da se poate tocmai am primit o regularizare la energie electrica de 2300 pt un imobil nelocuit jumate de an…..sa nu le dau foc?!

    Răspunde

  27. Maria

    Buna ziua.Stie cineva cât costă un bransament electric nou an jud Suceava?

    Răspunde

  28. pista marinica

    LA RDS ESTE MAI IEFTIN.(o factura de 1070 la eon la RDS 840 lei lei)..dupa ce m-am schimbat la un alt furnizor m-au sunat de la TG-Mures ca sa-mi faca o noua oferta fiindca sunt un client bun..dar pana atunci nici nu au vrut sa auda…
    La RDS se plateste lunar transmtetii indexul iar la 6 luni regularizarea…

    Răspunde

    • Valy

      Mie mi-au socotit contoru pus nou în luna 7 2018 consum in luna 01 01 2019. 3679 și mia trimis factura 2.207,40 ar fi 22 milioane socotit în lei vechi
      În schimb contorul înregistrează 36.79 adică 36 kilowati consum care ar costa în jur de 22 lei noi
      36.79×0,60=22,074
      Am făcut contestație prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro
      Solicit recalculare factura energiei electrice întrucât citirea este incorectă de către operatorul dumneavoastră, date caracter personal 9274 deoarece contorul înregistrează la ora actuală 36.79kw nu 3679kw ,adaug imaginea contorului
      cod client 1003859085
      Cod de consum 5003579796
      Numărul de contract 3016633105
      Si am adăugat și imaginea cu cntoru unde înregistrează 36.79

      Răspunde

  29. Amna

    Sunteti niste cretini! Stam de dimineata fara caldura si curent electric in Suceava!

    Răspunde

  30. Victor Lahman

    Stau in Suceava Strada Traian Popovici am facut demersuri pt a se aduce in zona curentul electric. Mi SA raspuns CA daca cand ca incepe Primaria Suceava lucrarile de extindere a retelei in zona voi fi anuntat sau contacts. Curios in ziua de Vineri in Vecin pe care SI eu l am intrebat Acuma ceva Ani SA vorbim toti din zona SA tragem Linus de electricitate SI a adus cablul Pana la Poarta. Candam intrebat de muncitorii care efectuau lucrarea in zona mi au spus ca ei fac doar lucrarea SI can vecinul de incadreaza in 200 m…..Pana la retea…..urat din partea dvoastra a Autoritatilor competente pt ca nu faceti decat lucrari cum aveti chef….Dne ajuta Rusine

    Răspunde

  31. Lavinia

    Funcționari incompetenți si impertinenti! Rusine!!!

    Răspunde

  32. eugen

    buna ziu cand puteti sami trimiteți pe cineva sa controleze contorul cand se învârte cand nu ?

    Răspunde

  33. Maria-Cornelia Ursachi

    Nu am diacritice la acest laptop.
    Credeam ca sunt singura cu probleme. Constat ca sunt foarte multe persoane nemultumite… Na, poate alt furnizor…

    Răspunde

  34. Savu

    Buna ziuoa eu am schimbat contractul in august la elecitritate si dia tunci nu mio venit nicio factura sti cineva sa imi spuna ceva mersi?

    Răspunde

  35. Candrea adriana

    Am luat o garsoniera an com crucea jud suceava fara contoar ce acte ami trebuie si unde este un sediu mai aproape unde sa apelez

    Răspunde

Lasă un răspuns la Florin

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.

Dă clic aici pentru a anula răspunsul.