Orașul SUCEAVA

Învață!

Implică-te! Suceava în imagini

Bilete de odihnă pentru bugetarii din judeţul Suceava

Data publicării
Categoria

Prefectul Judeţului Suceava, domnul Sorin Arcadie POPESCU, a convocat ieri, 6 Iulie 2011, Comisia de Dialog Social – Subcomisia de învăţământ, în vederea analizării modului de distribuire a biletelor de odihnă alocate judeţului Suceava.

Astfel, pentru perioada 7 Iulie 2011 – 26 Septembrie 2011, judeţului Suceava i s-au alocat 1.691 de bilete de odihnă, din care pentru luna iulie 646 de bilete. Din acestea, 536 de bilete au fost distribuite confederaţiilor sindicale, iar 110 bilete sunt la dispoziţia Casei Judeţene de Pensii Suceava, pentru potenţialii beneficiari din sindicate neafiliate sau care la nivelul instituţiilor respective nu sunt constituiţi în sindicate.

Biletele de odihnă se repartizează între confederaţiile sindicale, în funcţie de numărul de membri, urmând ca acestea să le distribuie sindicatelor afiliate, urmând să fie la dispoziţia membrilor de sindicat.

Pentru sezonul estival, biletele de odihnă puse la dispoziţia bugetarilor sunt atât în staţiunile de la malul mării Saturn, Venus, Neptun, Mamaia, cât şi în cele din zona de munte Olăneşti, Căciulata şi Vatra Dornei. Sejururile puse la dispoziţia bugetarilor includ șase nopţi de cazare cu pensiune completă.

Prefectul Judeţului Suceava, domnul Sorin Arcadie POPESCU, a precizat că menţinerea unui dialog permanent şi transparent între Casa Judeţeană de Pensii Suceava şi reprezentanţii confederaţiilor sindicale din judeţ, privind gestionarea biletelor de odihnă disponibile, va conduce la facilitarea accesului oricărei persoane interesate la obţinerea unui bilet de odihnă, în condiţiile legii şi în limita alocaţiilor judeţene.

Promo

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.