Orașul SUCEAVA

Implică-te!

Implică-te! Suceava în imagini

Opening Opportunities

Data
Loc
Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera

Vineri, 7 Octombrie 2016, începând cu ora 11:00, Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera te invită la lansarea programului de pregătire intitulat Opening Opportunities, un proiect educațional de încurajare a carierelor în computer science pentru elevii de liceu.

Prin intermediul acestui proiect, elevii de liceu au ocazia să discute și să lucreze în grupuri de mentorat online timp de 4 luni cu profesioniști IT și să dezvolte produse și aplicații software sau proiecte tehnice în grup.

Proiectul își propune un focus special către elevii cu rezultate bune la învățătură sau/și care provin din medii sau situații sociale dezavantajate.

Elevii vor avea ocazia să afle de la angajați voluntari Microsoft România ce înseamnă o carieră în IT, care sunt cerințele, pașii, cât de tehnic poți fi, ce abilități și trasee de carieră pot fi cultivate ca să ajungi în această industrie. La Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera, în cadrul evenimentului de lansare și de selecție, sunt așteptați aproximativ 120 de liceeni și profesori, precum și reprezentanți ai organizațiilor implicate în proiect.

De asemenea, vor fi prezenți cel puțin trei mentori Microsoft. Mentorii vor povesti despre experiența lor de carieră, vor răspunde întrebărilor elevilor despre trasee academice și de carieră în IT, se va prezenta proiectul și cerințele pentru a aplica. După eveniment, elevii vor fi invitați să aplice în grupurile de mentorat create și coordonate de profesioniștii Microsoft pe platforma openingopportunities.ro și își vor selecta mentorii.

Pentru a putea fi mentori în program, profesioniștii Microsoft au primit un training în instrumente de mentorat de la specialiști în educație cu experiență și sunt permanent coordonați de oameni cu experiență în proiecte educaționale.

În lunile noiembrie, decembrie și ianuarie se vor forma echipele de elevi, se vor alege proiectele la care vor lucra și vor începe lucrul efectiv la aplicații / proiecte.

În februarie, echipele vor intra într-o competiție cu proiectele la care au lucrat, iar cele mai bune proiecte vor fi premiate. Pe parcursul acestor luni, elevii vor căpăta cunoștințe atât de programare, cât și de vânzare, project management, prezentare…

Grupul-țintă al ediției 2016, la nivelul municipiului Suceava, sunt elevi din clasele IX-XI de la profile de matematică-informatică de la următoarele instituții de învățământ: Colegiul Naţional Ştefan cel Mare, Colegiul Naţional Petru Rareş, Colegiul Naţional de Informatică Spiru Haret, Colegiul Naţional Mihai Eminescu și Colegiul Economic Dimitrie Cantemir.

Publicitate

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.