Servicii: încasări, vânzări și service.
Program de funcționare
Încasări
- luni – vineri / 9:00 – 18:00
- sâmbătă / 9:00 – 13:00
Vânzări
- luni – vineri / 9:00 – 17:00
- sâmbătă / 9:00 – 13:00
Service
- luni – vineri / 9:00 – 17:00
- sâmbătă / 9:00 – 13:00
Contact
- RCS & RDS Suceava - Porumbescu
- http://rcs-rds.ro
- voice+4 031 400 4600 (informații comerciale clienți noi)
- voice+4 0330 400 414 (informații comerciale clienți existenți)
- voice+4 0330 400 401 (asistență tehnică Internet, Digi Tel și Digi TV Cablu)
- voice+4 031 400 4000 (asistență tehnică Digi TV Satelit)
- voice+4 031 400 7777 sau *777 (de pe mobil) (asistență tehnică Digi Mobil și Digi Net Mobil)
- strada Ciprian Porumbescu, numărul 3, bloc 3, parter, Suceava, județul Suceava
- Download vCard
buna ziua am primit un mesaj precum avem ceva ceva de platit dar nu stim ce
nu stiu de ce nu se vrea sa mi se rezilieze contractul ,NU MAI AM NEVOIE DE SERVICIILE DG TV
sint abonat la voi din 2006 si nu am beneficiat de nici o reducere
aparte o operatoare mi a zis ca trebuiesa ma prezint la Suceava eu fiind din VatraDornei
de ce?aparatul dicerver este cumparat
din 2006 nu am mai semnat nici un contract mai mult de atit nici nu m/a sunat nimeni sa vada de mai sint de acord cu o reenoire a contractului
SA VA FIE RUSINE
am sa am grija sa va fac o buna reclama
NORMAL UN CONTRACT CE SE SEMNEAZA PE UN AN NU POATE FI RENOIT FARA ACORDUL TAU
NORMAL UN CONTRACT CE SE SEMNEAZA PE UN AN NU POATE FI RENOIT FARA ACORDUL TAU NU STIU CE LEGI SINT IN ROMINIA
Normal un contract semnat pe un an, se prelungeste automat daca nu este reziliat in ultimile 3 luni pana la data scadenta
Am telefonul deranjat si nu stiu unde sa sun pentru remediere: 0330881634
Sunt un client al dum-voastra de 4 ani, detin trei aparate cumparate de mine ale mele, abonamentul il platesc anual, acum doresc sa renunt la un aparat de fapt la o cartela, eu voi plati acelasi abonament in continuare, dar nu mai am nevoie de trei aparate. Vorbind cu cei de la RCS & RDS Radauti mi sa spus ca nu pot renunta la cartela doar personal, cum se poate una ca asta daca eu sunt in Portugalia!!! nu o sa vin 3500km ca sa pot rezolva! Poate m-ia furat cineva un aparat si benificiaza de televiziune !!! I-AR EU PLATESC ! NU? Rog sa se rezolve aceasta problema prin tel. sau prin cineva din familie deplasinduse la un sediu RDS. Multumesc…
Sfat: prin procură de la notarul fin Portugalia cred ca se poate
Bafta!
Am nevoie de ajutorul dv. Televizorul nu mai prinde nici un post. de la ora 14,00 astazi 17.02.2015. Daca nu aveti personal care sa raspunde la telefonul mentionat pentru interventii, de ce il mai mentineti???? Daca sinteti o unitate care va respectati si ne respectati pe noi clientii ar trebui sa raspundeti prompt pentru remedierea defectiunile aparute.
Tv 115 canale SD & 10 HD + Int 100 Mbps = 35 lei, preț fix. Informații și contracte 0741799725.
merge foarte rau internetul!!!!!!
Cand.
primesc si eu cardul pt HBO si celelalte canale criptate?am facut cerere de 4 luni de zile.Precizez ca pe aceste canale,i-mi luati bani!Sunteti neseriosi…
Am fost deconectata de la internet ca am intarziat cu plata facturii . Am platit factura si totusi nu am fost reconectata . De ce ?
Am nevoie de ajutorul dvs. Telefonul meu (0726670242) afișează „rețeaua mobilă nu este disponibilă”. Nu pot suna, nu pot primi apeluri, ca și cum aș avea telefonul închis. Am încercat să vă contactez, am parcurs pașii, conform indicațiilor robotului, dar nu am reușit.
Buna Ziua
Sunt abonat digi TV,si doresc un pachet pentru toate cele 3 servicii,- TV cablu,Internet MOBIL pe laptop si 2 telefoane mobile ( ideal ar fi sa-mi pastrez numerele )
Astept de la dv un raspuns.
Cu Stima
Constantin Stirbu
Spuneți.mi de ce nu mi se conectează posturile TV? . de pe antena satelit
Sint Iovu Gica, contract PF , str. Leca Morariu nr. 3 bl B 1 sc B ap 11, am telefonul fix defect din data de 28 aprilie 2019. La telefon nu se poate vorbi cu operatorii dv., pierdem ore in sir ……… De ce nu ati avea o persoana la sediu care sa prea reclamatiile referitoare la defectiuni? Sint persoae care nu au alt mijloc de comunicare decit acel aparat defect, cum se rezolva problema ? Platim pentru a avea servicii de calitate si rezolvarea problemelor cu promptitudine. Cind se va putea rezolva problema mea ?
De o luna de zile nu beneficiez de servici de Cablu TV am facut nu mai stiu cate sesizari nu Vine nimeni sa rezolve problema Dar mi sa cerut sa platesc factura si nu am beneficiat de servici.Mentionez Ca in aceasta perioada am foste contactat de un functionar Digi care sa adresat forte urat la telefon si care solicita date cu caracter personal prima telefon lucru interzis prima lege