Continuă înscrierile în programul Go Local, prin care compania IULIUS susține antreprenorii locali!
- Data publicării
- Categoria
- Ştiri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Ești un antreprenor local cu visuri îndrăznețe? Faci lucrurile cu pasiune, iar produsele tale sunt autentice și de calitate?
Înscrie-te în programul Go Local, iar IULIUS o să îți fie alături în debutul tău într-un proiect de retail de mari dimensiuni! Compania IULIUS a lansat, la începutul lunii septembrie, campania de sprijin pentru antreprenorii locali – Go Local. Programul este dedicat antreprenorilor autohtoni care își doresc să fie prezenți în unul dintre proiectele dezvoltate de compania IULIUS. Înscrerile se fac pe www.iuliuscompany.ro/golocal, iar business-urile selectate vor beneficia de un pachet de susținere personalizat.
Întotdeauna apreciem oamenii cu vise mari, încrezători și pentru care nimic nu pare imposibil. De aceea, IULIUS a lansat, la începutul lunii septembrie, campania de susținere a antreprenorilor locali – Go Local – unde, până acum, în cadrul ansamblurilor mixed-use de regenerare urbană Palas Iași și Iulius Town Timișoara, dar și în întreaga rețea Iulius Mall din Suceava, Iași și Cluj-Napoca, au fost înscrise o varietate de business-uri, care au impresionat prin conceptele autentice. Daca vrei sa faci și tu parte din comunitatea antreprenorilor curajoși, înscrie-te accesând www.iuliuscompany.ro/golocal și poți scrie Iulius Mall Suceava la adresa business-ului tău! Programul se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul IULIUS operează, care nu au mai fost prezenți în centre comerciale sau mall-uri.
Dacă afacerea ta trece de procesul de selecție, vei beneficia de un pachet complex de susținere, personalizat, care cuprinde: scutire temporară de la plata chiriei, flexibilitate la durata contractului, dar și de campanii de promovare și consultanță integrate. Criteriile care stau la baza procesului de selecție sunt: coerența proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului și de adaptare la așteptările consumatorilor, dar și viabilitatea economică și încrederea candidatului în propriul business.
Promo