Pe aici nu se trece
- Data publicării
- Categoria
- Ştiri
- Comentarii
- 7
- Trackbacks
- 0
Începând din 1 martie 2010 mai multe zone şi, implicit, artere principale ale oraşului au intrat în programul de reabilitare (nu stradală, ci ISPA) iniţiat de Primăria Suceava încă de anul trecut şi, considerăm noi, numit pe drept cuvânt de Straton Vasile, locuitor al cartierului Burdujeni, programul pe aici nu se trece.
În cazul în care vă propuneţi să ajungeţi din Zona Centru a Sucevei în cartierul Burdujeni, trebuie să vă gândiţi de două ori cât timp alocaţi acestui drum. Atât pe Calea Unirii, cât şi pe Gheorghe Doja circulaţia fiind restrânsă în unele porţiuni pe o singură bandă de circulaţie. Totuşi, dacă nevoia o cere vă sfătuim fie să vă înarmaţi cu bună dispoziţie şi 60 de minute în plus, fie să lăsaţi treburile avute în cartierul Burdujeni în intervalul 10-16 ale zilei, pe seară.
Probabil, lucrurile ar fi fost uşor îmbunătăţire dacă şoferii ar fi disciplinaţi în trafic, lucru care, din păcate, în Suceava este din ce în ce mai rar, majoritatea considerându-se şi deasupra legii, şi mai şmecheri decât restul conducătorilor auto. Depăşirea coloanelor şi mersul pe trotuare fiind deja lucruri banale pentru unii dintre ei.
Promo
Ceva obisnuit !
Să-nţeleg că obişnuinţa despre care vorbeşti este echivalentul condusului corect? Eu văd în imagini câţiva indivizi care prin graba lor strică treaba celorlalţi participanţi la trafic şi evident, circulând pe sens opus direcţiei normale, pun în pericol vieţile celor aflaţi în maşinile care se deplasează regulamentar.
Da! Ceva obişnuit… cu valenţe de INCONŞTIENŢĂ şi PROSTIE! Nimic grav…
De cele mai multe ori minutele de aşteptare se dublează din cauza lor, nu a lucrărilor.
Coada.. Și?
Va trece si perioada asta! In Bucuresti acum cativa ani deseori pe trotuar te intalneai cu masini. Intre timp au aparut mai multi „sofronei”, s-au diminuat nr de cai de acces catre trotuar si acum nu mai e asa … In fine … Sincer sper sa fie doar o situatie temporara in Suceava!
Art. 35
1. Participantii la trafic trebuie sa aiba un comportament care sa nu afecteze fluenta si siguranta circulatiei, sa nu puna in pericol viata sau integritatea corporala a persoanelor si sa nu aduca prejudicii proprietatii publice ori private.
Art. 41
1. Vehiculele si animalele, atunci cand circula pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, in sensul de circulatie, cat mai aproape de marginea partii carosabile, cu respectarea semnificatiei semnalizarii rutiere si a regulilor de circulatie.
2. Numerotarea benzilor de circulatie pe fiecare sens se efectueaza in ordine crescatoare de la marginea din partea dreapta a drumului catre axa acestuia. In cazul autostrazilor, banda de urgenta nu intra in numerotarea benzilor de circulatie.
Art. 101al.3
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda si suspendarea dreptului de a conduce pentru o perioada de 60 de zile :
lit.d) circulatia pe sens opus, cu exceptia cazurilor in care se efectueaza regulamentar manevra de depasire.
Asta prevede O.U.G.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice,modificata si completata.
E dureros ca sunt astfel de conducatori auto care ignora legislatia in vigoare.
Ca un biet pieton pe Gheorghe Doja care ciurcula pe troturele acelea aproape zilnic, ma intreb daca nu cumva o sa fiu nevoita sa ma teleportez ca in filmele sf daca vreau sa ajung acasa.
Nu numai ca strada are niste pseudo-trotuare (si inca atunci cand ati filmat voi era bine! acum nici nu ai unde sa calci la cat glod si la cate balti exista! ), dar poate mai ai si nesansa sa te trezesti cu o masina in fata ta.
Strada Samoil Isopescu este complet blocată de 1-2 saptămâni.