Care consideri că a fost cel mai frumos bal de boboci din 2010?
- Data publicării
- Categoria
- Sondaje
- Comentarii
- 143
- Trackbacks
- 0
Anul acesta am realizat 953 de fotografii la balurile de boboci din Suceava care au generat 497 de comentarii și peste 800.000 de afișări. E momentul să tragem linie și să vedem care bal de boboci a fost cel mai reușit.
- 12 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară Suceava
- 11 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Tehnic Samuil Isopescu Suceava
- 10 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Liceul cu Program Sportiv Suceava
- 5 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Național Mihai Eminescu Suceava
- 4 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Liceul de Artă Ciprian Porumbescu Suceava
- 2 Noiembrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza Suceava
- 29 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Naţional de Informatică Spiru Haret Suceava
- 28 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Economic Dimitrie Cantemir Suceava
- 27 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Tehnic Petru Muşat Suceava
- 26 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Universitatea Ștefan cel Mare Suceava
- 16 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Național Petru Rareş Suceava
- 13 Octombrie 2010 / Balul Bobocilor Colegiul Naţional Ştefan cel Mare Suceava
Promo
pedagogicul normal
spiruuuuuuuu haret..:X:X:X’
spiruu:x:x:x
@Cioby – Am fost la bal la Colegiul National „Mihai Eminscu” Suceava si crede-ma ca balul vostru nu a fost unul reusit.
BA LASATI RECONNECT LA RDS :))))
;;) cel mai tare bal a fost la Peda si gata :x
este evident ca toti isi vor vota propriu liceu
Hei.sunt in petru si….VARZA!!!
siguru lucru fain a fost in vox dar nu era afterpary-ul de la bal;)
mai stii :))) de unde e asa evident
Stefan! Si nici macar nu sunt de acolo. Insa au avut un bal reusit. Mihai Eminescu nu merita primul loc. Mai ales la ce cantareata au avut,
credema mai bne andreea balan decat rock
la fel pot sa zic eu mai bine NIMENI decat Andreea Balan…fiecare cu gusturile sale.
la fel pot sa spun si eu, ca e o chestie inutila .
FRUSTRATI MAI SUNT UNII OAMENI
mai bine Gorgoroth decat Andreea Balan
Si de ce nu a fost „unul asa de reusit”:))?
„mai ales la ce cantareata au avut”

deci sa ne intelegem un bal nu il califici dupa artistul care a venit sa cante ci dupa cum e organizat , realizat si prezentat …punct :))) 
In primul rand , nu a facut playback cum au facut alti artisti la alte baluri …si nu ca ii iau apararea lu andreea balan acuma , dar chiar a cantat bine si a tinut publicul in priza
In al doilea rand , un bal e ales ptr creativitate si inventivitatea elevilor care au muncit la acele scenete , pantomime , dansuri etc. etc…..
sportivu normal:x
economic
sssssppppiiiiirrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuu…a fost cel mai tare:)):x logic=))
sincer nu ca as vrea sa com dar spiru a facut multa publicitate si multe momente ”umoristice”cred care nu-si aveau rostu…..dar oricum toti am muncit mult conteaza ca au fost cele mai tari baluri din sv
STEFAN !!!
Spiru .
A fost un bal reusit , cu putine ezitari , dar in rest .. Il consider cel mai bun bal , si nu doar de anul acesta !
..
Banuiesc ca si Pedagocicu, cu,Cezar organizator ?
spiruuuu :>:> ce peda ?:))
bha…spiru e cel mai tare…si gata:))
Peda is the best;;)
Cel mai tare bal fara indoiala
poi samuil isopescu,s-a incadrat perfect in tema balului
Spiru evidenT!:x
nu e logic ca spiru a fost cel mai tare bal?? de toate plus ca alexx a facut atmoasfera nu gluma…..chiar a fost cel mai bestial bal…parerea mea>:D<
si ce folos daca s-au facut de ras ?
la cei de la petru ma refeream..pardon
banuiesc ca ti-a placut playback-ul la maxim
petru rares..o tema perfecta ptr zilele noastre…si el negro a facut un specatacoll;:X
la peda…a lasat de dorit..A vorbit Andreea despre chiloti:))mare scoala.
eco normal:x
ecoooo:X
eco evident
eco
eco
Mihai Eminescu, fara indoiala!
bineinteles ca Petru Rares
spiru ..peda…. petru…..i1..i2..i3…i4…stefan….sportiv…si celelalte care mai sunt inafara de eco varza…. varza am zis:)) am fost la toate de asta zic……
prostia asta este USELESS, nimeni nu este obiectiv
degeaba va contraziceti ca animalele pt teritoriu in jungla
pfft.
patetic
Eu unu’ spun ca CNC a fost cel mai tare bal :-?
Cel mai tare a fost peda…au avut niste moemente superbe;))..pline de creativitate :P…felicit oragnizatorii;))…si cel de la eco a fost reusit
chiar daca dunt de la petru…balul nostru nu a fost cine stie ce;)) ..ptr cei kre spun k daca sunt de la un liceu imi vitez liceul meu
eu spun ca fiecare bal a fost frumos in felul lui.recunosc ca sunt economista si logic ca eu zic ca balul nostru a fost unul foarte reusit…dar adevarul este ca toate balurile au avut ceva frumos in ele si multa lume a muncit.deci nu are rost acum sa fim nesimtiti sa zicem despre balul de la eco sau despre altele ca au fost „varza”,asta zic doar frustratii.
votez*
Cel mai tare bal a fost al Liceului Economic pentru ca au avut un decor de exceptie o tema solida si peste 1500 oameni in Babylon!:D Ei stiu sa se distreze!
Da Frate j ce daca au fost 1500 de oameni …j la petru vroiau sa mai intre da ca sa le fie comod la cei care sunt nu ar fi trebuit sa fie ingramadeala …da de une k au intrat pe shustache o gramada …
degeaba am comentat, animalele tot pe a lor o vor tine.
Iti dai seama, ca fiecare vrea sa-si spuna punctul de vedere mi se pare normal, oricum balurile au trecut degeaba spuneti care e mai reusit si care nu, de acuma la anul!
ECOOO ;;) :>
:>!
Pentru Rares mi s-a parut cel mai de cacao bal, anul trecut a fost frumos organizat anul asta zero. La stefan am impresia ca s-a oprit si calculatorul cu muzica si tot, a fost o faza amuzanta cu spartanii vis-a-vis de scoala, economicul a avut multe faze amuzante si multi spectatori in sala, fiecare bal a fost reusit in felul lui, ca nu ne-a placut noua e alta treaba. Poll-ul asta e cam degeaba pus aici poate doar sa mai viziteze cineva si site-ul asta. Mai mult va certati
ai drepatate
Cei de la petru si de la peda..numai aici pot iesi pe primele locuri:D . s-a vazut ca balul de la Economic a fost cu mult peste toate si asta fara falsa modestie
Balul de la Petru Rares de departe cel mai reusit
cred ca te-ai uitat la alt meci =)))
petru rullz :x
de ce pt ca ar fi ei cei mai buni?…..eu stiu pe altii de la alte licee mult mai buni decat petru si stefen….sunteti plinu de sine lasatio balta ca va dati voi mare destepti….astea sunt povesti nemuritoare…..chiar daca nu sunt de la i3 mie mia placut balul lor,la peda mia placut mult decorul.la i2 ca au fost diferiti.la i4 tot asa deci toti suntem oameni si avem capacitatea si darul de a face cva frumos….cei care comenteaza sunt invidiosi….ofticosilor
CEL MAI TARE O FOST LA PETRU RARES SI LA STEFAN:x:x:
peda:x……..logic:)):p……>:d<
Am fost la absolut toate balurile ca sa-mi fac o idee. Trebuie sa recunosc ca anul acesta Peda si Eco au avut cele mai frumoase baluri. Momente foarte reusite si decor. La Stefan a fost un bal fara greseli intr-adevar dar unul foarte anost si numai legat de scoala ca de obicei. Nu trebuie sa catalogam liceul dupa formatia care a cantat pentru ca nu toti au aceleasi fonduri si nici macar nu a depins de organizatori ci de directiune. Cel mai frumos decor a fost la Peda, clar, s-au investit foarte multi bani in el si s-a vazut. La eco a fost un decor muncit. Petru anul asta a lasat mult de dorit, sub limita asteptarilor. In rest.. Spiru? Sa fim seriosi m-am amuzat teribil, un esect total. Despre Sportiv ce sa mai zic? Doar ca a fost, si-atat.. Bine ca nu au avut dansul pinguinului anul acesta.
Whatever, felicitari PEDA si ECO! 
„Cel mai tare bal a fost al Liceului Economic pentru ca au avut un decor de exceptie o tema solida si peste 1500 oameni in Babylon!:D Ei stiu sa se distreze!”
Dap. Visul oricarui om. Sa imparta babylonul cu inca 1400 de persoane. Si oricum tu nu ai avut cand sa te distrezi ca erai prea ocupat sa numeri oamenii. Si , prietene, daca tu ai impresia ca vor incapea vreodata in babylon 1500 de oameni concomitent ( inseamna deodata) stai foarte prost cu masurile
1500 – 1 = 1499 … cu cine faci matematica? :)))
n-ai inteles nimic :)))
Cei care au comentat despre Andreea Balan (la Pedagogic) nu au cea mai mare dreptate. Cred ca eforturile organizatorilor pentru decor, alegerea momentelor etc. sunt de apreciat. Ca show-ul Andreei a fost unul reusit sau nu, asta nu a depins de noi. Fiecare bal a fost frumos in felul lui, pentru ca au fost oameni care si-au dorit sa faca ceva bun.
NU am fost la celelalte bauri, insa, cel de la peda afost chiar foarte reusit.Lasand la o parte faptul ca voi judecati ce a vorbit Andreea Balan,nu cum a cantat,ca a facut atmosfera, munca depusa de toti elevii si profesorii implicati.
Fiecare bal in parte a fost reusit,dar na,fiecare cu parerea sa ,altii rautaciosi „ce, peda? huuuuuuuuuu petru petru,spiru. „etc.
Mi se pare o competitie inutila,care face ca multi sa se oftice, sa isi bage unghia in gat, etc
Cat de tampit sa fii sa zici ca balul de la Petru Rares a fost cel mai tare???
bai frate!
1.a avut momente „moarte”;
2.dansuri nesincronizate;
3.publicul a cantat mai mult decat el negro;
4.decor mult prea incarcat;
5.parodiile de prost gust;
jalnic…
nu inteleg ce te amuza asa de tare :-??
daca esti tampita si nu ai argumente pt ceea ce ai spus, taci dracului din gura!:)
Publicul a cantat CU El negro;) Nu mai mult decat ei..
Si pe langa alti invitati de la alte scoli,ei au fost, dupa parerea mea,cei mai meseriasi.
eu votez cu stefan. da, sunt eleva acolo, insa a fost si un bal reusit.multe momente amuzante, fara greseli, un decor extraordinar si organizatori care au avut habar ce sa faca. nu comentez de celelalte intru cat nu am fost,deci nu stiu.
am totusi de comentat lipsa voastra de respect. o opinie se poate lasa si fara ofense la adresa cuiva. nu suntem plini de sine. nu ne dam destepti. chiar suntem, da, daca vrei sa faci intr adevar carte, o faci oriunde, insa asta nu va da dreptul sa va legati de liceele unde nu ati putut sau vrut sa ajungeti.
vezi tocmai ce am zis…si voi judecati…..poi tocmai ca voi va treziti sa judecati si draguta ma lasi cu din astea
eu nu am comentat despre celelalte baluri, nu am jignit pe nimeni. eu am comentat despre lipsa voastra de respect si in particular a ta. mie nu mi se pare o ofensa, mi se pare un adevar.
nu am comentat,nu am judecat pe nimeni doar ca ma derajeaza faptul ca va credeti superiori da prin chestia asta dati dovada de altceva….si daca zici ca in cazul meu lipsa de respect e de vina de ce te cobori la nivelul meu?ca vorba aia………….
alina
Cand faceam eu matematica tu jucai prinsa pe sub pat. Dar ma bucura ca asta ai inteles tu din comentariul meu.
nu va mai certati..peda cel mai fain si gata :-x
la eco a fost cel mai fain
E evident ca cele mai bune baluri de anul acesta au fost la economic si la petru rares

din motive simple: Colegiul Economic au avut diversitate in momente,iar cei de la Petru au avut momente care au reusit sa ridice publicul in picioare ,aplauzele fiind pe masura ,chiar daca au intervenit si greseli pe parcursul spectacolului
a avut diversitate *
E de apreciat faptul ca cei din petru continua sa isi idolatrizeze scoala. Dragii mei, tin sa va anunt ca DA, nu ati fost cei mai buni. DA a fost jalnic. E o chestie normala sa nu fii intotdeauna in varf, grow up!
Voturile spun altceva !:D
voturile spun alceva draga „Oana„pt …ca fiecare isi voteaza liceul..:P.
…si dak e sa fie pe dreptate cel mai bun bal este al celor de la economic..:P…
..nu am nicio treaba cu acest liceu..:P..dar dak ai fi mers mi ai fi dat dreptate,..:P..
j inca ceva ..dak n ai fost la un bal..cum pana mea sa stii dak a fost frumos sau nu…din auzite???…
aja ca gura mik celor care stiu numai sa critice…
deci nu sunt singura care zic ca balul de anul acesta al Colegiului Economic a fost unul dintre cele mai reusite baluri:P
eeecoo ! cine a mers la toate balurile poate face diferenta cel mai bine
pedagogic :X:X
toate balurile au fost ff frumoase..in felul lor..:P..
…am fost la toate…si chear a fost ok..:P…..
sincer balul de la economic…pot spune ca a fost cel mai reusit…felicitari celor implicati…
..la fel si cel de la peda…a fost un bal ff muncit…chilotii andreei au cam luat din farmec..:P…
…oricum felicitari tuturor….
sunt studenta in anul 2 la Iasi si am facut liceul de arta aici la Sucevaa, si am fost cam la majoritatea balurilor anul acesta ;;) pentru ca asa cam merg in fiecare an , incerc sa vin mai la toate balurile acasa,e o traditie de cand eram intr-a 9a. In principal toate au avut ceva aparte si au fost frumoase ;;) dar mi-a placut cel mai mult cel de la Eminescu , a avut originalitate si creativitate , apoi Eco foarte fain , Petru la fel , I3 bravo si lor au reusit sa faca publicul sa rada , fostul meu liceul , cel de Arta , au dat dovada si ei de ceva stil ;;) avem copii foarte talentati in multe licee din suceava , pacat ca noi nu prea stim de ei ! Bvo celor care au muncit! pupici
frate dar voua chiar va place sa va certati nu gluma …. oricum degeaba ne intrecem in vorbe . Faptele au vorbit am fost la toate balurile si va zic ca la peda si eco au iesit cel mai bine . Bravo !
=))) cat rad , cat va mai certati? mie una mi-au placut maxim Peda, Eco, I3, Petru . Cele mai frumoase :x au fost astea ! comparati balurile astea , nu ca si formatie la bal, ca si organizare, prezentare , decor, cu celelalte carora nu le mai dau nume , ca nu se merita
ai dreptate andra
Petru la putere.:P:))
astia cu spiru is dob**oci tare =)) creca nu au vazut dvd-ul de la bal inca =)) si dupa aia sa comenteze , alex ce a mai salvat balu, de fapt doar ptr el am si venit , ca in rest publicitatile alea seci:)) m-au cam adormit , normal casi la Tv , cand e publicitate schimb canalu

dupa ce m-am uitat in mare parte peste comentariile voastre am realizat faptul ca oamenii destepti nu se baga sa comenteze si sa se certe..gen cei de la petru sau de la stefan..dupa cum bine puteti observa sunt numai comentarii de la cei de la alte licee..patetic…doar de atat sunteti in stare..de cearta si plus ca nu aveti dreptate in mare parte…andreea balan :-& ma faceti sa rad…o comparati pe ea sau pe alex velea (care e ft :-& cand apare pe scena) si multi altii cu el negro de exemplu/:)…daca da atunci aflati ca nu stati ft bine cu gusturile:P
macar andreea balan nu face playback ca alex velea deci da nu putem sa ii comparam
peda-cel mai bun bal?=)))…am sa rad toata viata de asta:)))…decor a existat?:-? eu nu l-am observat:-?…ciudat:|…o cantareata de „exceptie” care stie doar sa ne arate formele crezand ca ii face pe saracii baieti sa saliveze…totusi in sala aceea sunt parinti si profesori…penibil…ala nu a fost bal, a fost incruciare de „talente”
Mai Mirela , citind ce-ai scris si mai sus si mai jos si aici inclusiv, pot declara fara nicio retinere ca mintea ta este marginita strict la o singura dimensiune a gandirii, si aia foarte slab dezvoltata. Se osbserva asta doar din simplul stil ce-l adopti in tastarea unei opinii , care, pe langa faptul ca observ subiectivism dus la extrem in opinia ta, e si un stil banal prin care nu faci decat sa supraestimezi tot ce tine de persoana ta si ce te inconjoara .Reciteste tot ceea ce-ai tastat pana acum, ce au tastat si altii , si fa o comparatie si analizeaza, asta in caz ca vrei sa iesi din sfera mult prea limitata a gandirii in care te aflii .Vei spune ca te-am facut proasta, nu, nu te-am facut proasta dar mai ai multe de invatat la capitolul ” a da cu opinia in mod plauzibil si solidar”.
De asemenea , sper ca limbajul care l-am adoptat si ideea in sine nu-ti va da prea multe batai de cap ca sa poti intelege ideea de baza. Cu asta inchei orice alta opinie personala , considerand ca am acoperit tot ce era necesar sa exprim. Multa bafta !
„dupa ce m-am uitat in mare parte peste comentariile voastre am realizat faptul ca oamenii destepti nu se baga sa comenteze”.
Parafrazandu-te Mirela, ce parere ai, prin analog, despre persoana ta?
trebuia sa-mi exprim opinia despre prostia voastra;)
adevarul e ca poti judeca un bal prin prisma trupei pe care a adus-o. Sunteti toti foarte inteligenti, nu am ce zice. Nu conteaza ca la Petru, un liceu de c***t de altfel, stsu toti pustii cu bani de la mami sau de la tati si isi permit sa aduca orice trupa de la 5000 de euro in sus, ca doar deh… ei sunt miezul din dodoasca.
liceu de c***t?:))…banuiesc ca inveti in unul dinte unele celelalte licee deplorabile ale sucevei atata timp cat iti permiti sa-ti deschizi gura despre petru;)…de ce nu acceptati odata ca petru a fost, este si va fi cel mai bun liceu din suceava?/:) chiar nu pricep ce e asa de greu in a fi de acord cu aceasta idee:-?…stiu ca adevarul doare dar..totusi;))..nu compara i2,3 sau alt liceu cu petru (alt liceu in afara de stefan si unele dar putine licee mai superioare) pentru ca nu ai dreptate…pregtirea profesorilor este total diferita, plus olimpiadele la care elevii au obtinut rezultate foarte bune si plus acele multe parteneriate pe care scoala ta cu siguranata nu le are:P..aceasta este parerea mea si nu ma intereseaza daca o sa comentezi sau nu maine dimineata cand o sa mai intri pe acest site;)
Total de acord cu tine Mirela.
Ce vorbesti fetito ? In locul tau m-as abtine. Stim foarte bine cum merg lucrurile in Petru, cum se fac orele, care-s ‘traditiile” de craciun, 8 martie si toate restu. Am vazut eu in alte licee, cu un nume nu atat de fabulos, cum se invata, cum sunt profesorii.. si ce diciplina e. Petru a fost inainte cel mai bun din suceava. Acum doar numele il tine in picioare, pe dinauntru e varza din punct de vedere al invatamantului… Asa ca tine-ti gura si nu mai iesi cu Petru in fata! te faci de ras, sincer!
sunt*
poate si tu ai partea ta de dreptate dar nimic nu iti da dreptul sa critici liceul petru rares, mai ales ca nu stii ce se intampla acolo
Draga Mirela… megaprofesorii de la superliceul la care imi imaginez ca faci ore nu te-au invatat ca „superior” nu are grad de comparatie ? Nu exista mai superior,mai putin superior, etc.

Cat despre unde invat eu … crede-ma, nu e un liceu deplorabil. Nu e nici macar liceu, dar sa trecem peste…
Si crede-ma , stiu ce se intampla acolo, stiu cum se iau notele si cum se invata. Ideea e ca vorbeam despre un bal al bobocilor, care, de ce sa nu recunoastem, la voi chiar a fost nasol ..
In fiecare an este
„programe pe care scoala ta cu siguranta nu le are” . Aici am sa te contrazic. Scoala mea, care e mai mult unviersitate, are mai multe parteneriate ( daca vrei sa marsam pe ideea asta) decat toate liceele din judetul Suceava la un loc. Ori doi. Asa ca nu vorbi doar ca sa nu taci
aici e vorba despre licee…de unde vrei sa stiu ca esti la facultate?/:)
Draga oana,am fost la bal la eco si daca ai fi citit mai sus ai fi vazut.Am afirmat ca balurile la economic si petru mi s`au parut cele mai reusite si am motivat si de ce

Sunt de acord cu faptul ca cei de la economic s`au descurcat excelent si au avut momente diversificate si merita sa fie pe locul 1
Am precizat si ca la petru au fost unele greseli,dar consider ca balul a avut ceva momente care au ridicat publicul in picioare
Mirela ,faptul ca faci la petru nu iti da dreptul sa te umfli in pene(si eu sunt de la petru ),iar comentariul tau in legatura cu alte licee si pregatirea profesorilor mi se pare aberant. Si faptul ca esti de la petru nu te face mai buna ca altii,iti pune sa zicem o eticheta.Nu conteaza de unde vii,doar ce ai de aratat,iar daca te simti atat de smart si capabila,incearca sa iti construiesti afirmatiile astfel incat sa nu fie jignitoare,altfel pastreaza`-le pentru tine! Ai contribuit cumva cu ceva la prestigiul acestui liceu?
Exprima`ti opinia strict in legatura cu balurile!
Mascool,afirmatia ta referitoare la modul de obtinere a rezultatelor elevilor ma jigneste,la Petru se face carte,iar daca tot ai spus ca indicat e sa vorbim despre un bal al bobocilor ,ce ar fi sa incepi chiar tu prin a face asta?:D Si scuza-ma balul la universitate nu a fost rau (sa zicem(:|)),dar era pentru varsta a2a a3a si aplauzele au fost „trase de par”:DAsta e problema ta principala, cati bani au copii de la petru,cat de mult cheltuie parintii,ce trupe care ar fi cerut nu stiu cate mii de euro au venit? Deja depasesti subiectul.Esti frustrat sau care`i treaba ?:D
Oana
Nu am afirmat ca sunt la USV, dar ma rog. Mai pune un „i” la „copii” ca sa iasa cu sens afirmatia aia. Ar fi bine sa stii sa scrii aproape corect romaneste si abia apoi da-ti cu parerea public.
Si problema mea principala nu e cati bani au copiii de la Petru sau cat cheltuie parintii lor pentru ca nu prea ma intereseaza. Ceea ce ma deranjeaza este aroganta aia inutila de care majoritatea dintre voi dau dovada.
Balul vostru nu a fost unul reusit. Asta e realitatea. De ce va agitati sa convingeti pe cineva ca e altfel ? Toata lumea care a vazut balul si nu face la Petru stie asta. E ca si cum ai incerca sa convongi pe cineva ca „Narcisa Salbatica” e un film bun.
ai dreptate apropo am fost si io la bal la petru si mia placut o parodie:))aia cand au venit cativa elevi ai liceului si dadeau din cap….tare parodia.Si apropo domnisoarelor sau nuj cum sa zic mai bne faci scoala la un liceu unde faci fata decat sa faci la un liceu cu cerinte mai mari si care este”primul din sv”citez..si sa te chinui sa te scoti la sf….sunteti prea plini de voi(am ziso si inca o mai repet)si ca sa va ofticati balul de la peda a fost super chiar daca nu fac acolo iar balul de la i3 mia placut f mult….la eco nam fost si nu pot zice nik
imi place tare mult
hmmm…se pare ca Petru Rares castiga…pana acum.Mi se pare corect!
Peda si Spiru !.
peda …………EVIDENT :p:>
Bine ca ai fost tu destept si m-ai corectat

Nu,nu asta e problema ta principala? Atunci de ce ai afirmat asa ceva? Din rautate ,pentru ca este usor sa arunci cu noroi in altii
Nu iti fa tu griji cu privire la competentele mele lingvistice,nu e treaba ta!
Cat despre balul de la Petru,voturile vorbesc de la sine.
Cine se agita?As spune ca tu esti cel care face asta din moment ce te`ai obosit prin intermediul mai multor comentarii sa iti exprimi nemultumirea vis-a-vis acest bal . Si probabil ca nu ai suficienta experienta si un ochi critic bun incat sa analizezi in detaliu ce a fost la Petru.
Aici toti avem dreptul sa ne exprimam opinia ,indiferent care ar fi aceasta.
Cred ca suntem „prea plini de noi” pentru ca voi ati avut grija de asta,e rodul numeroaselor critici ,aprecieri si comentarii a celor din jur.
Totusi nu consider ca ne dam atat de multa importanta cum afirma unii.
ofticatilor:))
“dupa ce m-am uitat in mare parte peste comentariile voastre am realizat faptul ca oamenii destepti nu se baga sa comenteze”.
Parafrazand din nou ..
Oana
ai stat cu dexul langa tine sa scrii comentariul ?
Probabil ca tu ai nevoie de dex si cand iti scrii numele, nu?
salut imi pare rau daka o sa va spu n parerea me al multi dintre voi sunt de la Petru Rares si am fost la multe baluri din Suceava si se pere ca cei de la I4 neau luat fata in acest an si trebuie sa recunoastem. Ce mare bal a fost la spiru doar ca a venit ALEX asta a fost fain si la noi la petru chear a fost naspha la fel ca la stefan asta ee trebuie sa o recunoastem jos palaria pt cei de la I4 ………..
Dupa gramatica ta, chiar nu stiu sincer daca mai conteaza ce spui.
PS: Ramai la I4!
ce fata tie ciuda?
Ca nu sunt la I4, sau de ce?:))
Ma faci sa rad.
sincer nici nu mai vreau sa imi bat capul cu persoane gen tu…dar vreau sa te intreb un singur lucru..acolo la tine, nu ai invatat ca trebuie sa apreciezi niste lucruri? si faptul ca tu raspunzi in asa fel nu-mi da de inteles ca inveti credema…incearca in viitoul tau apropiat sa inveti sati respecti colegii tai din alte licee cat si cei din care faci parte pentru ca eu ca toti ceilalti am muncit pentru balul din acest an iar acum nu mi se pare destul de corect sa ne certam sau sa ne contrazicem unii pe altii.cred ca esti o persoana destul de matura ca sa iti dai seama destul de bine de greselile care le faci..(cred)….de exemplu eu nu sunt de la peda sau de la eco dar daca balul lor a fost mai bun decat al liceului in care fac parte numi ramane decat sai felicit si sa nu fiu invidioasa pentru ca e meritul lor, pentru ca au muncit…la fel si pt celelalte licee…iar daca pe tine draguto atata te duce capul, sa te certi fao singura
Draga mea cu gramatica la pamant, nu cred ca ti-am adresat vreun cuvant sau vreun comentariu. Tu singura ai facut o remarca (proasta apropo) si eu ti-am raspuns. De aici pana la faptul ca au muncit unii sau altii pentru balurile lor, e cale lunga. Nu-mi permit sa spun asta pentru ca stiu cat am muncit eu pentru balul de la liceul meu.
Comentariul tau de mai sus a fost ceva gen „bat pari”. Nu are nicio relevanta la comentariile mele, cu altele o fi avand.
In fine, cred ca ma duce capul putin mai mult decat pe tine, dat fii liceul la care sunt, dar asta nu te priveste pe tine. Si inca o treaba, ma cert cu oameni care au opinii care sa merite dezbatute, nu aberatii din astea.
DOAMNE CE PR****AI RALUCA ASTA EE DIN AIA OFTICUASA CE SA SPUN DE GRAMATICA TA VACI NISTE DEZACORDURI DE IMI VINE SA MA PUN PE JOS DE RAS VAI……TRE SA RECUNOSTI NU FI SFIOASA DRAGA MEA CONCENTREAZATE SI O SA REUSESTI:)):))
Aozi don’soara cat ii gluma panara ia veziti tu de lungul nasului si nu te lua tu de gramatica mea pentru ca nu te crezi in stare de asta….te duce capul? foarte bine,bravo tie,bine ca tiai dat seama si tu de ceva sau cel putin asa cred…ia dute si veziti de trebusoarele tale de care sincer nu ma intereseaza…iar eu vb si scriu cum am eu chef nu tre sa te….pe tine grija….vezi ca esti cam nesuferita….tu vb asa cu cine crezi tu nu cu mine…sa nu intrecem masura.vezi ca eu is fata simtita pana la un punct,pana cand te iei de persoana mea….si astea fiind spuse”te pup”si vezi poate nu mai raspunzi.
Nu,nu am nevoie de dex ca sa argumentez cele afirmate
La Petru se invata asta
E frumoasă ideea de bal al bobocilor, o sărbătoare a lor, un moment în care poți fi creativ, isteț, chiar șarmant. În care poți etela un bun-gust fără ipocrizie. Și în care sentimentul acesta de apartenență la anume valori e bine conturat. Cu toate acestea nu contenesc să mă mir ce ușor poți trece de clasa a 4-a, când, teoretic, ar trebui să știi a scrie corect TOATE cuvintele limbii române, plus cunoștiințe temeinice de gramatică. Și mai mult mă mir cât de ușor termini 8 clase și ajungi la un liceu, unde nimeni nu te lasă repetent pentru modul în care scrii. Cât despre a aprecia corect valorile, am mari dubii că asta se poate face la o vârstă atât de fragedă. Oare unii dintre acești demni comentatori se vor apuca de o muncă ce va necesita responsabilitate? Abia atunci e vai de noi.
E interesant să vezi cum toată lumea aruncă critici şi opinii in toate direcţiile şi cum nimeni nu încearcă să aducă măcar un argument care să le susţină. Părerea mea este că o astfel de discuţie ar trebui să scoată în evidenţă atât cele bune cât şi cele rele din fiecare spectacol, pentru ca realizatorii spectacolelor din viitor să îşi poată crea un model de urmat şi să realizeze un spectacol de calitate superioară. Ce observ în schimb aici e tendinţa distructivă ce produce spectacole din ce în ce mai slabe calitativ de ceva ani încoace.
http://www.youtube.com/watch?v=9kH9vQzCNnA
Sincer,atmosfera de la El Negro a facut totul.. muzica buna,de calitate.. Chiar un bal muncit si reusit..asadar, Petru,nu ?
doamne doamne cat de cr**in pot fii uni vai……..
Gen, tu?
D’accord Andra!
Vai ce’mi place cum se cearta lumea =)))
in opinia mea balu de la Peda a fost super…si cine zice k decoru nu se vedea sa isi puna ochelari….se vedea si ink a fost laudat de toata lumea..:P:P
si nu va mai certati fratilor k nu rezolvati nimic..:-j
Pedagogic:-x`