Cum poți domina topul motoarelor de căutare în 2017? Răspunsul ți-l poate da o firmă din Suceava!
- Data publicării
- Categoria
- Advertoriale
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Dacă investești în SEO și începi să obții rezultate, automat va apărea și o dezvoltare a afacerii tale, atât în ceea ce privește numărul clienților, cât și vânzările, veniturile și profiturile. Procesul este unul de durată și trebuie susținut în mod constant.
Odată ce ai început să generezi o cantitate de trafic în urma eforturilor SEO, va trebui să te menții la curent cu toate noutățile și să îți adaptezi strategiile pentru a păstra și îmbunătăți poziționările obținute.
Dominarea topului motoarelor de căutare nu este însă ceva ce poate obține oricine cu orice site. Pentru a afla ce contează mai mult în 2017 pe parte de SEO, am apelat la experții E-Advertising.
Compania cu un portofoliu de peste 700 clienți mulțumiți și 6 ani de experiență pe piața serviciilor SEO din România a ajuns rapid în topul preferințelor proprietarilor de afaceri mici, mijlocii și mari.
Care sunt secretele succesului SEO în 2017?
Generic vorbind, există două elemente absolut necesare pentru obținerea poziționărilor de top în rezultatele căutărilor.
Este vorba despre link-urile către site și conținutul acestuia. Partea mai solicitantă poate fi considerată crearea acelui conținut care să genereze link-uri și recomandări externe.
Pe de altă parte, este de asemenea important de menționat faptul că Google ține cont de numeroase alte criterii, unele cântărind mai mult decât altele, pentru a oferi rang, autoritate și poziționări mai bune unui site.
Factorii sunt detaliați în prima carte SEO scrisă de autori români, ce poate fi comandată direct de pe www.e-advertising.co.
Dincolo de acești factori de importanță vitală, mai există câteva strategii ce pot fi aplicate pentru a ajunge sau menține poziționările de top în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.
1. Creează un influencer cu expertiză în domeniu
Influencer-ul este o persoană importantă în mediul online, de care ascultă utilizatorii. Atunci când vine vorba de optimizare pentru motoarele de căutare, a avea un influencer de partea ta se va traduce direct în mai multe recomandări către site, în distribuiri mai numeroase ale postărilor de pe blog și într-o încredere sporită în conținutul pe care îl oferi.
2. Dezvoltă o strategie eficientă de marketing al conținutului
Fiecare website ar trebui să aibă o strategie de conținut concentrată pe cuvinte cheie de top, relevante pentru business. Atunci când se creează conținut precum articole pe blog, videoclipuri, studii de caz sau webinarii, utilizatorii au către ce să ofere link-uri. În plus, conținutul creat poate crește pe cont propriu în motoarele de căutare.
Rezultatul direct este o creștere a autorității domeniului, fapt ce se traduce într-un rang mai bun pentru întregul conținut al site-ului. De asemenea, crearea constantă de conținut proaspăt indică motoarelor de căutare că site-ul este activ. Trimiterea acestui semnal de conținut proaspăt către Google va avea ca rezultat îmbunătățirea poziționărilor pentru întregul site.
3. Generează backlink-uri puternice pentru website și paginile sale
Având un influencer și o strategie de content marketing eficientă, vei reuși să dezvolți o rețea de link-uri către site-ul tău. Este de asemenea important să cauți în mod constant modalități prin care să convingi utilizatorii să te recomande.
Printre cele mai bune modalități prin care poți obține acest lucru se numără publicarea de articole în trusturi de presă cu renume, oferirea de interviuri și transmiterea de recomandări pertinente către persoane care într-adevăr contează.
În plus, te poți folosi de unelte precum Ahrefs, pentru a vedea de la cine obțin link-uri competitorii tăi. Odată ce ai identificat aceste link-uri, le poți analiza și poți obține informații suplimentare ce te vor ajuta să implementezi o strategie similară pentru website-ul propriu.
4. Optimizează-ți site-ul pentru dispozitive mobile
Anul 2015 a fost marcat de un important update Google, cunoscut sub numele de Mobilegeddon. Dacă nu aveai o versiune mobile-friendly a site-ului până la data de 21 aprilie 2015, urma să pierzi poziționări în versiunea de mobil a căutărilor Google.
Încă din 2016, a devenit absolut necesar să ai o versiune mobile-friendly pentru site, întrucât numărul căutărilor efectuate de pe dispozitive mobile l-a depășit de mult pe cel al căutărilor de pe PC sau laptop.
5. Treci site-ul pe HTTPS
„S”-ul din HTTPS reflectă un nivel de securizare superior al site-ului. Google își dorește atât de mult să îți treci site-ul pe HTTPS, încât oferă și un plus de rang site-urilor securizate.
6. Implementează sistemul de marcaj schema.org pe site
Schema.org este un sistem de marcaj pe care îl poți implementa în codul sursă al site-ului. Folosind schema.org, îi vei transmite motorului de căutare informații prețioase precum:
● care din fotografiile de pe site este logo-ul companiei;
● unde sunt videoclipurile relevante în cadrul site-ului;
● domeniul și tipul de activitate desfășurat de companie;
● locul unde sunt recenziile și testimonialele clienților;
● localizarea sediului și punctelor de lucru ale companiei etc.
Atunci când vine vorba despre SEO în 2017, acestea ar fi câteva din elementele importante pe care trebuie să te concentrezi. Asigură-te că adaugi tot timpul conținut de calitate pe site, pentru a genera backlink-uri și recomandări către site. De asemenea, fă site-ul responsive pentru dispozitive mobile și securizează-l.
Dacă toți acești pași ți se par mult prea solicitanți, apelează la ajutorul experților. Datele de contact sunt următoarele:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, et. 1, Suceava
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co
Promo