Nu vă lăsați păcăliți!
- Data publicării
- Comentarii
- 1
- Trackbacks
- 0
De când a început campania politică am o mare nedumerire. De ce se pune accent pe culoarea partidelor (culoare = Totalitatea radiaţiilor de lumină de diferite frecvenţe pe care le reflectă corpurile şi care creează asupra retinei o impresie specifică; aspectul colorat al corpurilor) şi nu pe doctrina lor?
Chiar atât de proşti ne cred unii încât să îşi bazeze campania pe întipărirea în subconştientul alegătorului a unei culori în schimbul unor idei şi aspiraţii politice? Sau poate că au dreptate. Poate că românul a ajuns să voteze verdele, roşul, portocaliul, galbenul… şi nu să analizeze şi să alega democraţia, liberalismul, socialismul…
Poate că în România o campanie electorală de succes nu se evaluează în funcţie de rezultatele de la urne ci de numărul de spectatori la spectacolul organizat de partid. Poate că e doar imaginaţia mea, dar afişele, bannerele imense, corturile de la fiecare pas, tonele de articole plătite din ziare, apariţiile radio şi tv nu sunt de ajuns? Chiar trebuie să vă băgaţi în cele mai personale locuri ale unui cetăţean?
Zilele trecute am primit un SMS în care mi se urau toate cele bune din partea unui candidat. Îmi pare rău că şi-a irosit cenţii de campanie, pentru că nu pot vota în zona în care candidează. Un sfat pentru staff-ul de campanie, dacă aveţi prea mulţi bani, donaţi domnilor, e un mod mai frumos de a face campanie. Dar dacă vă încăpăţânaţi să trimiteţi SMS-uri, trimiteţi-le doar cetăţenilor cuprinşi în TARGET. Mulţumesc.
Închei cu vorbele unui genial bluesman:
Nu vă lăsaţi păcăliţi!
Promo
ma gandeam zilele trecute ca imi pare rau ca n-am candidat independent. am toate atuurile: nu stiu politica, nici nu am vreo doctrina. as vrea doar sa ajung acolo, la salariu mare si daruri la fel, sa dorm, sa-mi dea masina de serviciu, poate sa mai ies pe undeva pe afara si sa nu-i cunosc bine pe nici unul dintre alegatori, ca sa pot sa nu fac nimic pentru ei. si o campanie pe bani publici