Ochelarii sunt vehicule de imagine
- Data publicării
- Categoria
- Ştiri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
În perioada 24-26 octombrie 2013, ECHIPA NOVAOPTIC a participat în cadrul Hotelului Diesel Bucureşti, la cea de a XVIII-a întâlnire anuală a partenerilor strategici Sover Optica.
In cadrul evenimentului, echipa Novaoptic a comandat rame din colecţii purtând însemnele unor branduri celebre din industria mondială: ochelari de soare, rame pentru ochelari de vedere, iar din lunile decembrie 2013 -ianuarie 2014 aceste modele vor fi disponibile la Novaoptic pentru publicul sucevean.
Evenimentul IPSO din octombrie 2013 s-a suprapus cu luna mondiala a vederii, ceea ce a determinat o reală provocare atât pentru Cătălin Botezatu, cât, mai ales, pentru Sover Optica.
În acest sens, dl Valentin Pareșcura, director de imagine al Sover Optica, afirma că “pentru noi, cea mai importantă misiune este să ajutăm oamenii să înțeleagă care sunt ingredientele ce determină o pereche de ochelari să fie atât de specială. Prezentările de modă organizate în parteneriat cu echipa lui Cătălin Botezatu sunt cel mai bun prilej de a evidenția misiunea noastră, de a ilustra mixul dintre artă și tehnologie, printr-un act de creație puternic individualizat în care viteza maximă de schimbare constituie cheia percepției acestor ambasadori de imagine.”











Fotografii realizate de Daniela Guliciuc.
Promo