Peste 350.000 de pliante pentru promovarea pârtiilor de schi omologate din România
- Data publicării
- Categoria
- Ştiri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România si Groove Hour împreună cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Braşov (APDT Braşov) au lansat astăzi la Brașov proiectul i-Tour Schi.
i-Tour Schi este cel mai amplu proiect de informare şi promovare turistică la nivel naţional, dedicat sporturilor de iarnă, şi este sustinut de Ciuc Premium partener i-Tour al doilea an consecutiv.
Conceptul dezvoltat pentru sezonul de iarnă 2010-2011 reprezintă o premieră în ceea ce priveşte informarea turistică în România. Pentru prima dată pârtiile omologate din Vatra Dornei, judeţul Suceava, alături de alte peste 70 de pârtii omologate din ţară vor fi promovate pe pliante turistice prin intermediul proiectului naţional de informare şi promovare turistică i-Tour şi puse gratuit la dispoziţia turiştilor.
i-Tour oferă pasionaţilor de sporturi de iarnă din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe domenii schiabile şi de a se bucura din plin de sezonul de schi, asigurând accesul turiştilor la cât mai multe informaţii despre domeniile schiabile din cele 11 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă – printre ele se numără și județul Suceava.
Sezonul de schi 2010-2011 debutează anul acesta cu proiectul “i-Tour Schi” extins la nivel naţional şi online pe www.i-tour.ro. Ne-am respectat angajamentul pe care ni l-am asumat faţă de turişti şi parteneri în sezonul estival din acest an şi am extins reţeaua de standuri Groove Hour cu 125 de puncte. Acum turiştii aflaţi în peste 30 de localităţi, din 11 judete vor beneficia de hărţi gratuite ale pârtiilor omologate, hărţi ale staţiunilor şi oraşelor apropiate, fiecare cu obiectivele turistice de vizitat, aflate la recepţie sau în centrele de informare turistică din zonă. – Dragoş Paiu, Director de Marketing Groove Hour
Ciuc Premium este o bere dintr-o mie, iar pentru consumatorii ei contează doar gustul. Ne-am asociat proiectului i-Tour pentru că este un proiect unic în ţară, care pune în valoare patrimoniul turistic naţional şi astfel stim ca vom comunica în special cu oamenii care apreciază lucrurile cu adevărat esenţiale. În această iarnă am ales să realizăm un proiect special prin i-Tour, şi anume elaborarea a 17 hărţi care cuprind peste 70 de pârtii de schi omologate din ţară, staţiuni montane şi oraşe turistice, ce vor fi oferite gratuit turiştilor in 11 judeţe. Astfel, continuăm tradiţia prin care susţinem atracţiile montane şi turismul activ. – Răzvan Ţucaliuc, Brand Manger Ciuc Premium.
i-Tour este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour.In 2010 el vine cu cea mai amplă campanie de informare turistică realizată până acum: peste 1.000.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în peste 400 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării şi Valea Prahovei. Alte iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour: Redescoperă valorile! proiect dedicat judeţului Braşov şi Constanţa – Primul pas în lunga ta călătorie album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa, ambele alături de Jidvei România.
Proiectul dedicat sporturilor de iarna atinge 17 staţiuni montane, din 11 judeţe, materialele de promovare însumând 340.000 de exemplare şi fiind diseminate în urmatoarele localităţi: Arieşeni, Alba Iulia, Braşov, Poiana Braşov, Predeal, Cluj-Napoca, Băişoara, Târgu Jiu, Rânca, Deva, Petroşani, Straja, Baia Mare, Borşa, Cavnic, Piatra Neamţ, Azuga, Buşteni, Sinaia, Sibiu, Paltiniş, Trecătoarea Lupilor. Materialele conţin atât hărţile pârtiilor de schi şi informaţiile despre acestea, cât şi hărţile staţiunilor sau oraşelor importante din proximitate.
Promo