Orașul SUCEAVA

Votează!

Implică-te! Suceava în imagini

RCS & RDS Suceava – Enescu

Servicii: încasări, vânzări și service.

Program de funcționare

Încasări

  • încasări / luni – vineri / 9:00 – 17:00

Vânzări (se semnează doar contracte noi)

  • / luni – vineri / 9:00 – 17:00

Service

  • luni – vineri / 9:00 – 17:00

Contact

  • RCS & RDS Suceava - Enescu
  • http://rcs-rds.ro
  • voice+4 031 400 4600 (informații comerciale clienți noi)
  • voice+4 0330 400 414 (informații comerciale clienți existenți)
  • voice+4 0330 400 401 (asistență tehnică Internet, Digi Tel și Digi TV Cablu)
  • voice+4 031 400 4000 (asistență tehnică Digi TV Satelit)
  • voice+4 031 400 7777 sau *777 (de pe mobil) (asistență tehnică Digi Mobil și Digi Net Mobil)
  • Calea Obcinilor, numărul 13, bloc T47, parter, Suceava, județul Suceava
  • Download vCard

Ultima actualizare:

Promo

Comentarii (12)

  1. Glaser

    Sunt in client care a scapat telecomanda humax si nu mail functioneaza.De unde pot Luna Alta?

    Răspunde

  2. cristina

    buna ziua,chiar trebuie sa ma rog sa semnez cu d/stra un contract.

    Răspunde

    • dan

      cam asa este. eu am cerere din 15 aug, si nici un semn. spun ca nu au device-urile, tra sa astept

      Răspunde

      • florin

        buna ziua am eu doua device-uri daca doriti

        Răspunde

  3. Alex

    Nu mai va faceti contract cu rcs rds erau buni candva acuma nu mai faci nici o treaba merge foarte rau si in plus nici nu stiu sa raspunda la telefoane la service clienti

    Răspunde

  4. cotlet

    Buan ziua am un Philips de la dumneavoastra si nu se mai incarca unde ma adresez ptr service ?

    Răspunde

  5. svetlana

    Este defect tel fix,am sunat la servicii si mi-a vb robotul fara sa reusesc sa contactez pe cineva care sa vina sa-mi repare tel.Ce e de facut?

    Răspunde

  6. Mirela Diaconescu

    De cand am abonament la Digi,de peste 2 ani jumatare,am probleme mereu cu internetul si nu inteleg de ce?Va rog faceti ceva pt a imbunatati calitatea serviciilor dvoastre ca sa nu pierdeti clientii.Acum mai nou am pribleme si cu tel fix si trebuie SA MA ROG sa vina cineva sa verifice… Ce se intampla?Operatorii dvoastra se poarta si vorbesc necuviincios.Va rog luati masuri .

    Răspunde

  7. DIN AGURA

    sunt abonatul D-VOASTRA Ma numesc BELEI OREST din Otasul GURA HUMORULUI str Zorilor nr 35 cod de cliennt 2092115.Doresc sa fac o reziliere de contract cu nr.9010635872. Solicit aceasta deoarece incepand cu data de 01.o5.2018 parasesc imobilul respectiv.Doresc sa predau echipamentele din custodie.Adica,antena parabolica ,linomed,decodor. cartela si telecomanda,Astept persoana de la deranjamente sa le preia.Cu mult respect .Belei O.

    Răspunde

  8. Gurniac

    M-am mutat de curând în B.Enescu și am rămas cu contractul de la vechiul proprietar,dar nu îmi merge internetul de 4 luni și totuși îl plătesc.Cand sun la deranjamente îmi intră mereu robotul.Cum va pot contacta să veniți să îmi rezolvați problema,de nu,in cel mai scurt timp posibil reziliez contractul.Multumesc!

    Răspunde

  9. Șchiopu M-Daniel

    ProTV nu se vede doar se aude, ce sa întâmplat?

    Răspunde

  10. Crudu

    Semnal slab….nu merge Facebook, nici whatap

    Răspunde

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.