Orașul SUCEAVA

Învață!

Implică-te! Suceava în imagini

Exemplu de trotuar european

Data publicării
Autor
ArTiStul

Uitați-vă cum arată trotuarul de pe Bulevardul 1 Mai, în dreptul Inspectoratului Județean de Poliție Suceava.

Suceava © ArTiStul, 14 Iulie 2010

Înțeleg, se lucrează, însă de ce nu se repară la loc? Unul dintre avantajele folosirii pavelelor este faptul că ele se montează pe un pat de nisip ce permite cu ușurință defacerea, recuperera și refacerea în cazul intervențiilor subterane.

Cu alte cuvinte, treaba este cât se poate de simplă dacă ar fi și cineva interesat să o ducă până la capăt. Doar că nu interesează pe nimeni faptul că pe acolo trec zilnic sute de persoane…

Opiniile exprimate în acest articol nu reprezintă neapărat poziția Orașul SUCEAVA.
Echipa noastră nu își asumă responsabilitatea, explicită sau implicită, asupra eventualelor prejudicii.

Publicitate

Comentarii (3)

  1. corneliu

    Rusiiiiiiiiiiiineeeeeeeee

    Răspunde

  2. andrei

    deoarece muncitorii stiu doar sa desfaca, sa pui inapoi pavelele , mai ales dupa lucrari(nu mai au asfaltul) e destul de complicat

    Răspunde

  3. Petrescu

    Am vazut cu ochii mei si am crezut ca dau cu masina peste ei de nervi cum niste muncitori nenorociti veneau si turnau beton peste ce lucrasera ai’ de la gaz inainte. Deci treaba e complecsa, da’ cat se poate de simpla:

    1. Echipa 1 vine si sparge fara sa se gandeasca prea mult (a se citi cateodata in mijlocul drumului, de se face un crater de se inchide cate o strada o data pentru un rahat de groapa de juma de metru) locul estimativ in care echipa 2 are de reparat/schimbat/etc o teava de gaz/apa/etc.

    2. Echipa 2 apare dupa 3-4 zile (timp in care groapa a stat cel mai probabil nesemnalizata, ca doar nu era treaba echipei 1 sa semnalizeze groapa, tine-te bine nene, picioare rupte, pensionari zdrobiti si masini ucise etc), face reparatia respectiva (de obicei o echipa de 12, 11 maistri si un muncitor betiv si lenes) – sapa baietii mai adanc, fac dezastru pe strada, reparatiile de max 2-3h dureaza si cate 2 saptamani, timp in care frustrarea locuitorilor de pe strada creste.

    3. Echipa 2 termina treaba si urmeaza echipa 3 (diferita de echipa 1) care vine sa refaca strada/trotuarul. Pentru ca ei „nu pun pavele” si „nu lucreaza la drumuri”, ei sunt doar „pusi sa repare strada”, toarna de obicei beton peste gaura (vorbesc despre strazi) – se batatoreste pamantul cu picioarele, apoi se toarna un strat de max 7-8cm de beton. Aia devine groapa de-ti spargi baia de ulei in ea in 2 saptamani, pt ca pamantul nu e tasat cum trebuie si se lasa betonul de deasupra, etc. Plus ca data viitoare cand o fi vreo reparatie de facut in acelasi loc, sa vezi distractie cand ai de spart beton. Mai dormi la amiaza sau pune-ti copilul la somn daca mai ai cum.

    Acum ca ati inteles contextul, sa explic de ce am vrut sa-i iau pe capota pe amicii din echipa nr. 3 – astupasera gropile cu beton, si curgea efectiv betonul din astupatura de cat de mult pusesera, dadea pe langa, cu boalfe, si strada pe care circulam linistit acu 5 zile s-a transformat dintr-o data intr-un chin la condus si mai multi peri albi marca Lungu iesiti.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.